אחמ"ש/ית למוקד תמיכה טכנית

אחמ"ש/ית למוקד תמיכה טכנית מספר משרה: 2551

לחברה טכנולוגית מובילה הפועלת בתחום שירותי התקשורת בענן דרוש/ה אחמ"ש/ית למוקד תמיכה טכנית.

התפקיד כולל:

מתן מענה בהתייעצויות מקצועיות, קידום טיפולים מול מחלקות אחרות בחברה.
אחריות על זמינות המוקד ועמידה ב -SLA.
ניתוב הפעילות בין הנציגים, שיחות נכנסות ומיילים.
ניהול משמרת הכולל דיווח על נוכחות/איחורי הנציגים, סידורי עבודה והוצאה להפסקות.
המשרד נמצא במרכז תל אביב והעבודה היא במשרה מלאה בימים א' -ה', בין השעות: 09:00-18:00.

הכשרה תינתן במסגרת התפקיד.

דרישות התפקיד:

  • אנגלית ברמה מעולה.
  • ניסיון כאחמ"ש /ית /ראש צוות במוקד - חובה. 
  • ניסיון טכני. 
  • רצינות, אחריות.

המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד

קורות חיים יש לשלוח לכתובת careers@voicenter.co.il ולציין את מספר המשרה.

מלא/י ושלח/י את טופס הגשת המועמדות למשרה :

מכתב מקדים:
קצת עלינו

שנת הקמה: 2007

חברים בארגון: 65

בעלות: פרטית

מספר חוות שרתים: 5

מיקום פיזי של חוות השרתים: ישראל, אירופה, ארה"ב, הונג-קונג, אוסטרליה

פריסת לקוחות: גלובאלית בכל רחבי העולם

אז איך זה לעבוד ב- Voicenter?

לעבוד ב-Voicenter לחצו כאן כדי לגלות!