פתרונות טלפוניים למצבי חירום

לצד כלים טלפוניים עסקיים, ענן הטלפוניה הגלובלי והפתרון הטכנולוגי של Voicenter כוללים מגוון פתרונות לשעת חירום, המאפשרים המשך פעילות ורציפות תפעולית מקסימאלית.

כחלק מסל הפתרונות לשעת חירום Voicenter כוללת את היכולות הבאות:

שימוש בענן הטלפוניה הגלובלי

  1. ללא הגבלה על כמות שיחות במקביל
  2. חיבור מוקדים מבוזרים ונציגים מרוחקים
  3. הקמת מוקד טלפוני מלא בזמן קצר
  4. ניהול המידע וההגדרות הטלפוניות ממערכת מידע חיצונית
  5. גיבוי קבצים ומידע בשרתים מרוחקים כחלק מענן הטלפוניה

פתרונות DRP

  1. פריסת חמישה Data Centers בארץ ובחו"ל לרציפות תפעולית מקסימאלית
  2. מערכות ניטור ובקרה אוטומטיים לזיהוי ואיתור תקלות
  3. פתרונות מתקדמים למצבי ניתוק אינטרנט או חשמל
  4. חיבור לרשת אינטרנט בתשתית סלולארית כמנגנון גיבוי
  5. ריבוי ספקים מקומיים ובינ"ל להוצאה וקבלת שיחות באופן רציף ויציב

כלים טלפוניים בשעת חירום

  1. שיגור אלפי שיחות באופן מיידי וקבלת נתונים מתפריט IVR
  2. שירותי הפצת הודעות קוליות לאלפי רשומות במקביל
  3. הקמת חדרי ועידה מרובי משתתפים בכניסה אוטומטית
  4. יצירת תסריטי שיחה דינאמיים לשעת חירום מבעוד מועד או באופן מיידי
  5. הקמת קווי מידע טלפוניים להנחיות והוראות 

פתרונות אלו עומדים לצד כלי טלפוניה מתקדמים וחכמים ובאינטגרציה למערכות מידע ארגוניות, המאפשרים לשפר את מערך התקשורת גם במצבי חירום. 

 

למידע נוסף על פתרונות טלפוניה לשעת חירום התקשרו אלינו אל 072-2776772

או השאירו פרטים בעמוד יצירת קשר.