מנגנוני DRP

פתרון Voicenter Cloud כגיבוי ו- DRP

Voicenter Cloud מאפשרת לך לשלב את יתרונות הענן המבוזר כגיבוי למרכזייה הקיימת כיום בארגון וליצור מנגנוני שרידות ו- DRP למצבי חירום ובכך לשמור על רציפות עסקית מקסימאלית.

מערכות טלפוניה מהוות כלי עבודה בסיסי אך חיוני ביותר לארגונים, ולרוב הן ערוץ התקשורת העיקרי של הארגון עם לקוחות, ספקים ועובדים. מכאן, כי הצורך במנגנוני גיבוי ו- DRP, ושיפור השרידות והיתירות של מערכות התקשורת הינו קריטי ובעל חשיבות מקסימאלית.

מרכזיית Voicenter Cloud מאפשרת לארגונים להנות ממגוון רחב של פתרונות גיבוי ומנגנוני DRP ייחודיים בזכות הטכנולוגיה החדשנית והמבנה של ענן טלפוניה מבוזר בינ"ל, ובכך יוצרת יתרונות רבים על פני מרכזיות פיסיות או שירותי טלפוניה במודל Hosted.

לרוב, Voicenter Cloud מהווה לפתרון הטלפוניה המוביל והבלעדי של לקוחותינו, שכן שירותי Voicenter נותנים מענה מלא לכלל צרכי התקשורת, לרבות מנגוני DRP לשיפור השרידות של המרכזייה או המוקד הטלפוני. יחד עם זאת, ניתן להשתמש בשירותי Voicenter Cloud כגיבוי למרכזייה קיימת, בין אם מדובר במרכזייה פיסית או וירטואלית, בארץ או בחו"ל.

מנגנוני הגיבוי של מרכזיית Voicenter נותנים מענה למצבי הפסקות חשמל, תקלות תשתית אינטרנט באתר לקוח, תקלות חומרה או תוכנה ואף פתרונות למצבי חירום ארציים. ניתן להנות משירותים אלו ומיתרונות Voicenter Cloud כפתרון הטלפוניה הראשי, או כאמור כפתרון משני במצבי חירום למערכת הטלפוניה המשמשת כיום את הארגון.

 

מנגנוני DRP

  • שימוש בחמישה Data Centers לשרידות מקסימאלית
  • מערכות ניטור ובקרה של שלוחות / ראוטרים בכל מספר שניות
  • מנגנון DRP אוטומטי לניתוקי חשמל / רשת
  • ריבוי ספקים מקומיים ובינ"ל
  • ניהול הגדרות ממערכות מידע חיצוניות
  • גיבוי קבצים והגדרות בשרתים מרוחקים
  • חיבור לרשתות אינטרנט סלולאריות כמנגנון גיבוי
  • הקמת קווי מידע לשעת חירום
  • Reverse 911