סרגל הנציג היא אפליקציה לדפדפן כרום המאפשרת לכל נציג המשתמש בטלפון פיזי או סופטפון שונה מהסופטפון של Voicenter לבצע שינויי סטטוס (כמו כניסה ויציאה), ללא צורך בחיוג קוד עבור כל סוג הפסקה/כניסה/יציאה.
התקן את סרגל נציג (מעבר ל-Chrome web store)
כניסת משתמש לסרגל הנציג
- לפתיחת סרגל הנציג לחצו על האייקון של סרגל הנציג אשר נוסף לשולחן העבודה או לתיקיית האפליקציות של Google (בסרגל התחתון)

- כאשר חלון הכניסה נפתח, הזינו את שם המשתמש והסיסמה האישיים (מופיעים במערכת הניהול ויסופקו על ידי מנהל המוקד)

- לאחר מכן, בחרו את העמדה/שלוחה בה הנכם נמצאים (לאחר השימוש הראשון בסרגל הנציג, בכל כניסה תוצג העמדה האחרונה ממנה התחברו כברירת מחדל)

- לאחר בחירת העמדה, יוצג אישור התחברות

- בחרו בסטטוס הרצוי וללחוץ על Save לשמירה

- זהו זה! סרגל הנציג מוכן לעבודה והסטטוס אשר נבחר הוא הסטטוס הפעיל. כעת באפשרותכם לשנות את הסטטוס בהתאם להתנהלות המשמרת.