שינוי סטטוס נציג
סטטוס הנציג מאפשר לנציגים להגדיר את מצבם בכל זמן במהלך המשמרת ולאפשר למערכת להגיב באופן אוטומטי למצב הנציג.
מצד מנהל המוקד והארגון, סטטוס הנציג מאפשר לקבל תמונה מדוייקת על התנהלות הנציגים והמוקד בכלל, בזמן אמת ובדוחות תקופתיים. כך ניתן להפיק את המירב ממערכת הטלפוניה.
במדריך זה נסביר כיצד להשתמש בחיוג קודי מערכת בכדי לשנות את סטטוס הנציג. ניתן להשתמש באפליקציית סרגל הנציג לכרום בכדי לבצע שינויי סטטוס ללא צורך בחיוג קודי מערכת דרך השלוחה.
לדוגמה:
עבור ביצוע כניסה לנציג אשר קוד העובד שלו הוא 1234:
קוד פעולה | תיאור סטטוס/פעולה | אייקון (במוניטור) |
1 | כניסה/Login | ![]() |
2 | יציאה/Logout | ![]() |
3 | הפסקת צהריים/Lunch | ![]() |
4 | סיום הפסקה/End of break | ![]() |
5 | אדמיניסטרציה/Administrative | ![]() |
7 | פרטי/Private | ![]() |
9 | אחר/Other | ![]() |