היכרות

נתב השיחות הוא נקודת המגע הטלפונית הראשונה במפגש בין הלקוח לבין העסק שלכם, זו בדיוק הסיבה שאופן הגדרת נתב השיחות שלכם הינה כה חשובה.

לנתב השיחות יש שני תפקידים מרכזיים:

  • לנתב בקלות את לקוחותיכם ליעד המתאים להם- חווית השימוש בנתב עבור הלקוח צריכה להיות קלה, יעילה ומהירה ולא מתישה ומתסכלת. בנוסף לכך, נתב השיחות הינה חלק מחווית הלקוח שמעניק הארגון לקהל לקוחותיו.
  • לגרות, לעניין ולגרום ללקוחות לרצות לבצע עסקה דווקא אתכם- הלקוח ממתין כבר על הקו, הוא מקשיב לכם! השתמשו בהבטחת המותג שלכם על מנת ליצור גירוי למכירה עוד לפני שהלקוח החליף משפט אחד עם נציגי החברה.

להגדרת הניתובים קיימות אינספור אפשרויות והיא תלויה בשירותים שברשותכם.

נתב השיחות מאפשר לכם:

  • להגדיר ששיחה לעולם לא תגיע לאין מענה או לצליל תפוס.
  • להחליט על יעדה של כל השיחה (לאן השיחה תגיע על פי מסלול שהוגדר מראש על ידכם). היעד יכול להיות שלוחה אחת בלבד, שלוחות רבות או בכלל מענה קולי של חברה חיצונית.
  • לאפשר ללקוח לבחור את המקום שברצונו להגיע אליו לדוגמא: למכירות לחץ 1... לשירות לקוחות לחץ 2...
  • להשמיע הקלטות על פי בחירתכם או מוזיקה במהלך ההמתנה.
  • לבצע ניתובים למעגלי המתנה.
  • להגדיר ניתובים או הקלטות מיוחדות בשעות שונות של היום, חגים ומועדים.

לטיפים נוספים על הגדרת הנתב לחצו כאן

אנו נשמח לבצע את ההגדרות עבורכם- שלחו את בקשתכם למייל Suppot@voicenter.co.il או התקשרו 3023*.