• תעסוקה
  • גרף
  • תעסוקה
  • לפי יום
  • גרף
  • תעסוקה
  • גרף
  • גרף

חלוקת תעסוקה יומית למשתמש

chart ID: 35

תרשים ציר זמן המציג את יום הפעילות במוקד ומאפשר שליטה, בקרה, וניהול פריסת הפעילות היומית של נציגי המוקד. דוח הפעילות כולל את נתוני השיחות ואת נתוני ההפסקות היזומות.

הגרף בנוי מציר ה– X המסמן את הזמן וציר ה– Y בו מופיעים שמות הנציגים. במעבר עכבר מעל כל מקטע ניתן לראות את שם הנציג, האם השיחה היא שיחה נכנסת או יוצאת (למרות שאפשר לראות לפי הצבע), עם איזה מספר טלפון התנהלה השיחה, באילו שעות של היום ובמשך כמה זמן. הגרף מאפשר להתמקד על פרק זמן ומשתמשים מסוימים ע"מ להקנות תצוגה ספציפית.

כדי להתמקד על איזור מסויים, יש לסמן שטח מרובע עם העכבר. השטח אותו אנו מקיפים יהפוך לשטח לשטח המוצג ברגע שנעזוב את לחצן העכבר.

* בגרף מוצגות גם שיחות פנימיות (בין שלוחות בתוך הארגון).

מקרא צבעים:

  • סגול – מציין זמן כניסה למשרד ותחילת פעילות טלפונית.
  • אדום – מציין זמן יציאה מהמשרד וסיום המשמרת.
  • ירוק – שיחות נכנסות.
  • כחול – שיחות יוצאות.
  • כתום – הפסקת צהריים.
  • אפור כהה – שיחות נכנסות שלא נענו.
  • ורוד – הפסקה פרטית.
  • אפור בהיר – זמן להפסקה אחרת שלא מוגדרת.
  • שחור – הפסקה אדמיניסטרטיבית – מציין נציג שלא מטפל בשיחות, אך גם לא נמצא בהפסקה, הוא עובד כרגע באדמיניסטרציה אחרת במשרד.
  • גרף זה מציג את פעילות המוקד היומיומית באופן האופטימלי ומאפשר להשוות בין הנציגים באופן ויזואלי בולט וברור.
  • תצוגה של פעילות המוקד בעמדות לא קבועות "כסאות מוסיקליים".
  • הבחנה קלה בהפסקות של נציגים במהלך היום, במענה לשיחות, בשיחות יזומות, זמנים "מתים" וכד'.

באמצעות לחיצה על כפתור עריכה ניתן לבחור את:

  • הנציגים שברצונך להציג.
  • הגדרת היום אותו תרצה להציג.
  • הגדרת שעות הפעילות אותן תרצה לבחון.