פירוט שיחות נכנסות שננטשו, בחלוקה למעגלי ההמתנה. מאפשר לבצע בקרה ולהפיק רשימת חזרה למתקשרים.
שם עמודה | תיאור והערות |
מעגל המתנה | שם מעגל ההמתנה ממנו ננטשה השיחה |
זמן נטישה | תאריך ושעה בה השיחה ננטשה |
מספר מזוהה | מספר המתקשר אשר נטש את מעגל ההמתנה |
משך המתנה | משך זמן ההמתנה לפני נטישה (בפורמט mm:ss) |
פירוט השיחות הננטשות מאפשר חזרה למתקשרים. כך לא מאבדים "לידים" או מחזקים קשרי לקוחות.
באמצעות לחיצה על כפתור עריכה ניתן: