לנתב שיחות נכנסות למקום הנכון

IVR (נתב) דינאמי בהתאמה אישית עם פרמטרים כרצונך, וניהול מעגלי המתנה חכמים, מגבירים את זמינות הנציגים במוקד, וסוללים את הדרך הקצרה ביותר אל הגורם הרלוונטי בארגון.

ניתוב מלא בהתאמה אישית כרצונך!

 

• ניתוב לפי זמנים – ע"פ שעות וימי הפעילות, עונות או אזורי זמן, עם אפשרות בחירת הקלטת השמע ותפריטי ניתוב חלופי.

• ניתוב כשאין מענה – חלופת ניתוב מחוץ לשעות הפעילות, כשהשלוחה תפוסה או ב DND, בלי שהשיחה מתנתקת ובלי לשמוע צליל תפוס.

• צלצול קבוצתי Multi-Ring - ניתוב השיחה למס' מרובה של שלוחות (נייח, נייד או לסניף המרוחק בארץ או בחו"ל), בו זמנית עד למענה אנושי.

• ניתוב אוטומטי אחרון - ניתוב אוטומטי של המתקשר אל הגורם האחרון עימו התקיימה שיחה בארגון, באמצעות זיהוי מספר הטלפון ממנו חויגה השיחה.

• ניתוב ישיר לשלוחה – מעבר ישיר של השיחה ו"עקיפה" של תפריטי הניתוב המסועפים, ע"י הקשת מספר שלוחה ישירה הידועה מראש. 

• ניתוב שיחה תלוי-לקוח - הגדרת ניתוב שיחה נכנסת בהתאם למאפייני הלקוח שמתקשר, כוללת הקלטות ומסרים ייעודיים עם תפריטי ניתוב למחלקות מסוימות, ומתן עדיפות ללקוחות מועדפים (VIP למשל).

 

שליטה מלאה שלך בתפריטי הניתוב באמצעות ממשק הניהול של המערכת (CPanel).

 
לנתב שיחות נכנסות למקום הנכון

כל התכונות

מוקדי שיווק ומכירות

מוקדי שירות ותמיכה

כלים לנציגים

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים