לתת לנציגים שלך כלים אפקטיביים

התקנת סרגל נציג מאפשרת לדרג הניהול ולנציגי המוקד להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך המוניטור
תוך שמירה על אפקטיביות וסינכרון נתונים בזמן אמת.

פעילות התקשורת היומיומית בניהול משמרת ותעסוקת הנציגים במוקד חייבת להיות מתופעלת בקלות.
אפליקציית סרגל נציג מאפשרת לך לקבל תמונת 'זמן אמת' של תיפקוד התעסוקה במחלקה, וכלים שימושיים לניהול אפקטיבי של לו"ז.

הנה כמה ממאפייני סרגל הנציג:

  • ניהול סטטוס תעסוקה לנציגי המוקד בתוך המערכת (הפסקה, כניסה/יציאה, הפסקה אדמניסטרטיבית) לשימוש גם כשעון נוכחות.
  • "כסא חם": לוג אין למערכת הטלפוניה באמצעות סרגל הנציג מכל עמדה.
  • חיוג ומענה ישירות מתוך סרגל הנציג: בהקלדת מספר טלפון (ידנית) או בפעולת Click2Call ממערכת ה CRM.
  • תצוגה של משך זמן השיחה ומונה זמן שהייה בסטטוס נוכחי.
  • קבלת שיחה נכנסת מתוך הסרגל כוללת זיהוי מספר הטלפון המחייג (Caller ID).
  • התקנה של סרגל הנציג מבוססת דפדפן - ולכן אפשרית על כל מחשב (כולל MAC ולינוקס).

יש עוד דרכים לקבלה והוצאה של שיחות ישירות מהמחשב!
קראו כאן על הסופטפון המתקדם שלנו >>

 
לתת לנציגים שלך כלים אפקטיביים

כל התכונות

מוקדי שיווק ומכירות

מוקדי שירות ותמיכה

כלים לנציגים

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים