אנו מגייסים אחראי/ת שימור, נאמנות לקוחות וחווית שירות, לעבודה ישירה מול לקוחות קצה (אירגונים) בארץ ובחו"ל.
התפקיד כולל יצירת אינטראקציות יזומות לשימור לקוחות קיימים ובקרה מלאה על חווית השירות, פיתוח תוכניות נאמנות לקוחות לטווח הארוך, כולל יישום והוצאה לפועל. התפקיד כולל הפקת דוחות, אנליזה וניתוח ביצועים של תכנית העבודה שיושמה.
התפקיד הינו בכפוף לסמנכ"ל שיווק, ומחייב אנגלית ברמת שפת אם. עדיפות לבעלי/ות ניסיון בבניית תוכניות נאמנות לקוחות, עם עבר ניהולי בחברה שמספקת שירותים טכנולוגיים.
העבודה במרכז תל אביב, בסביבה צעירה וטכנולוגית. הדרכה והכשרה יינתנו במסגרת התפקיד.
דרישות התפקיד:
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
קורות חיים יש לשלוח לכתובת careers@voicenter.co.il ולציין את מספר המשרה.
מלא/י ושלח/י את טופס הגשת המועמדות למשרה :
שנת הקמה: 2007
חברים בארגון: 65
בעלות: פרטית
מספר חוות שרתים: 5
מיקום פיזי של חוות השרתים: ישראל, אירופה, ארה"ב, הונג-קונג, אוסטרליה
פריסת לקוחות: גלובאלית בכל רחבי העולם
אז איך זה לעבוד ב- Voicenter?