אחראי/ת שימור, נאמנות לקוחות וחווית שירות

אחראי/ת שימור, נאמנות לקוחות וחווית שירות מספר משרה: 2966

אנו מגייסים אחראי/ת שימור, נאמנות לקוחות וחווית שירות, לעבודה ישירה מול לקוחות קצה (אירגונים) בארץ ובחו"ל.

התפקיד כולל יצירת אינטראקציות יזומות לשימור לקוחות קיימים ובקרה מלאה על חווית השירות, פיתוח תוכניות נאמנות לקוחות לטווח הארוך, כולל יישום והוצאה לפועל. התפקיד כולל הפקת דוחות, אנליזה וניתוח ביצועים של תכנית העבודה שיושמה.

התפקיד הינו בכפוף לסמנכ"ל שיווק, ומחייב אנגלית ברמת שפת אם. עדיפות לבעלי/ות ניסיון בבניית תוכניות נאמנות לקוחות, עם עבר ניהולי בחברה שמספקת שירותים טכנולוגיים.

העבודה במרכז תל אביב, בסביבה צעירה וטכנולוגית. הדרכה והכשרה יינתנו במסגרת התפקיד.

דרישות התפקיד:

  • עברית רהוטה ואנגלית ברמת שפת אם - חובה
  • ניסיון ניהולי בשימור לקוחות וביישום תכניות נאמנות לקוחות 
  • ידע וניסיון בעבודה עם כלים טכנולוגיים רלוונטיים לתפקיד
  • ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי – חובה
  • ניסיון בתפקיד רלוונטי בחברות טכנולוגיות – יתרון משמעותי

המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד

קורות חיים יש לשלוח לכתובת careers@voicenter.co.il ולציין את מספר המשרה.

מלא/י ושלח/י את טופס הגשת המועמדות למשרה :

מכתב מקדים:
קצת עלינו

שנת הקמה: 2007

חברים בארגון: 65

בעלות: פרטית

מספר חוות שרתים: 5

מיקום פיזי של חוות השרתים: ישראל, אירופה, ארה"ב, הונג-קונג, אוסטרליה

פריסת לקוחות: גלובאלית בכל רחבי העולם

אז איך זה לעבוד ב- Voicenter?

לעבוד ב-Voicenter לחצו כאן כדי לגלות!