תכונות מערכת הטלפוניה

חיבור לענן תקשורת ציבורי במודל ההיברידי מאפשר לך לבחור במינון המאפיינים שמתאימים ודרושים לארגון שלך בכל רגע נתון.
אנחנו קוראים לזה גמישות משאבים, הלקוחות שלנו מצליחים לתרגם את זה לביצועים.

המרכזייה הטלפונית

פתרונות פשוטים שיוצרים תקשורת טובה בין לקוחות לארגונים

תקשורת פנימית וחוץ ארגונית

שיחות חינם בין כל שלוחות הארגון, גם לסניפים מבוזרים או לעובדים מרוחקים, ופיצ'רים בהתאמה אישית לצרכיך. 

כלים למנהלים

על מנת להוביל עליך לראות את התמונה הגדולה - מרכזייה חכמה בענן מאפשרת לך לקבל את כל ההחלטות בצורה מושכלת

אינטגרציות

חיבור מערכת הטלפונייה למערכות ידע ומיחשוב נוספות של הארגון, מייצר פתרון תקשורת הרמוני וחוויית שימוש פרודוקטיבית.

המוקד הטלפוני

כל מה שהמוקד שלך צריך כדי לעשות את אותו הדבר

מוקדי שיווק ומכירות

מקסימום שיחות, כמה שיותר לקוחות, במינימום משאבים. המוקד שלך חייב כלים אוטומטיים כדי להגביר תפוקות.

מוקדי שירות ותמיכה

עמידה ביעדי SLA וחוויית לקוח חיובית הם מדדים שהמוקד שלך חייב להצטיין בהם - ויש לנו איך לוודא שזה יקרה.

כלי ניהול למוקד

מערכת תקשורת אפקטיבית מצליחה לדרג סדרי עדיפויות, להגביר יעילות ונצילות וליצור חוויית שירות יוצאת דופן.

כלים לנציגים

הנציגים שלך הם 'הקו הראשון' בנקודת המפגש בין הארגון והלקוחות שלך. כדאי לאפשר להם את כל התנאים להצלחה.