לדעת מי הלקוח לפני המענה לשיחה

הטלפון במוקד מצלצל, ואל המסך מוקפצת חלונית עם כל המידע על הלקוח שמתקשר, והנציג יודע בדיוק למי הוא עונה. מאפשר תמונה רוחבית ומענה טלפוני מדויק ואיכותי, ושיחה שמתחילה ברגל ימין. 

 

זה כמו לקרוא מחשבות.

או הכי קרוב לזה: הנציגים שלך במוקד מקבלים את כל פרטי הלקוח שמתקשר, עם היסטוריית ההזמנות או יתרת החשבון באופן אוטומטי בכל שיחה נכנסת!
כשיודעים בדיוק מי הלקוח - מהם הרגלי הצריכה שלו, כיצד לפנות אליו בשמו ומה היקף הפעילות שלו במערכת - אפשר להתאים לו את סוג הפתרון המתאים ביותר, במינימום זמן. 

התוצאה: חוויית לקוח מרשימה ומקוצרת.

 

איך זה עובד?

שיחה נכנסת » מע' הטלפוניה מדווחת למע' המידע (CRM) » זיהוי מספר הטלפון »

מע' המידע מקפיצה את דף הלקוח הרלוונטי אל מסך המחשב. 

אם לא נמצא זיהוי של מספר הטלפון במערכת המידע » הקפצת דף "פתיחת לקוח חדש".

 

 

 
לדעת מי הלקוח לפני המענה לשיחה

כל התכונות

מוקדי שיווק ומכירות

מוקדי שירות ותמיכה

כלים לנציגים

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים