סיכום שיחות AI ל-CRM

ai-features-header-img

ה"מס" הניהולי ששוחק את הנציגים ופוגע בלקוחות
הבעיה היקרה והמתסכלת ביותר במוקדי שירות היא העבודה הידנית שלאחר השיחה (After-Call Work).
כיום, הנציגים שלכם נאלצים לפצל את הקשב שלהם: הם מנסים גם להעניק שירות וגם לתעד את פרטי השיחה ב-CRM.
ה"מס" הזה על הקשב שלהם גורם נזק כפול: חוויית הלקוח נפגעת כי לא מקשיבים לו במאה אחוז, והנתונים המוזנים ל-CRM, אם הם מוזנים בכלל, סובלים מחוסר דיוק, חוסר עקביות וטעויות אנוש.

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

הפתרון של Voicenter הוא שכבת בינה מלאכותית שיושבת בין שיחת הטלפון למערכת ה-CRM שלכם והופכת את התיעוד לאוטומטי, מיידי וחכם.

איך זה עובד:

אינטגרציה רחבה:

המערכת תומכת במגוון רחב של מערכות CRM ופלטפורמות עסקיות (Salesforce, Zoho, Microsoft, Fireberry, Zendesk ועוד), ומסוגלת להתחבר לכל מערכת בעלת API, למגוון ישויות שונות ובהקשר הנכון.

alt

התאמה לסכימת הנתונים שלכם:

ה-AI לא רק מסכם, הוא "מדבר בשפה" של ה-CRM שלכם. אנו מתאימים את סכימת הנתונים של ה-AI כך שהוא ימלא אוטומטית את השדות הספציפיים בארגון שלכם ("סיבת פנייה", "סטטוס טיפול", "מוצר רלוונטי"), מה שמבטיח אינטגרטיות וסדר מופתי בנתונים.

alt

העצמת כלי ה-AI ב-CRM:

 על ידי הזרמת נתונים עשירים ומובנים מתוך השיחות, אנו למעשה "מאכילים" את כלי ה-AI המובנים ב-CRM שלכם (כמו Agent-force) והופכים אותם לחכמים ויעילים פי כמה.

alt

כל זאת מתאפשר באמצעות תשתית ה-API העוצמתית והגמישה של Voicenter, 
שנועדה לחבר את עולם השיחות לאקוסיסטם העסקי של הארגון כולו.

alt

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon