אינטגרציית Voicenter עם Novidea

טלפוניה חכמה לעולם הביטוח – ישירות מתוך Novidea

 

חברו את מערכת התקשורת המתקדמת של Voicenter אל פלטפורמת Novidea, וקבלו גישה לחיוג בלחיצה, הקפצת כרטיס לקוח בזמן שיחה, תיעוד שיחות אוטומטי וסנכרון דו־כיווני של נתונים. כך תוכלו לייעל תהליכים, לשפר את זמני התגובה ולספק חוויית שירות ומכירה מדויקת ואחידה – הכול מתוך סביבת העבודה המוכרת שלכם.

התכונות הנמכרות ביותר שלנו לחבילה מנוהלת בNovidea

Voicenter-Novidea השירותים המובילים

הצצה לשירותים הנפוצים ביותר שלנו

חיוג בלחיצה

חיוג בלחיצה: הדרך החכמה ליצור קשר עם לקוחות. פשוט בחרו במספר הטלפון מתוך תיק הלקוח והתחילו שיחה במהירות וביעילות. פתרון זה חוסך זמן יקר ומונע טעויות ועבודה ידנית מיותרת, מה שמאפשר לצוות שלכם חווית עבודה טובה ויעילה יותר

הקפצת תיק לקוח

על ידי הצגת מידע על הלקוח באופן אוטומטי לפני כל שיחה, אנו מאפשרים לכם להעניק שירות מותאם אישית ואפקטיבי יותר. הטכנולוגיה שלנו מספקת לצוות שלכם את המידע הנדרש לטיפול מהיר ומדויק בפניות הלקוחות, מעשירה את השיחה ומבטיחה יכולת תגובה מושכלת עוד לפני התחלת השיחה עם הלקוח.

הטמעת פרטי השיחה בתיק הלקוח CDR 2 CRM

השירות לשליחת פרטי שיחות לתיק הלקוח מספק פתרון אידיאלי לאחסון כל התקשרויות עם הלקוחות במקום מרוכז. כעת, המנהלים והעובדים יוכלו ליהנות ממערכת מידע מתקדמת ומאוחדת, המשלבת בתוכה את כל השיחות עם הלקוחות דרך האינטגרציה עם מערכת הטלפוניה של הארגון.

ניהול רשימות יעדים חסומים

Voicenter מספקת פתרון יעיל לניהול רשימות שחורות, מאפשרת לכם לסנן בקלות מספרים לא רצויים ולשמור על תקשורת איכותית ובטוחה עם הלקוחות שלכם

פתיחת טיקט אוטומטי ללקוח חדש

"פונקציות פתיחת טיקט אוטומטית בשיחות Salesforce מצמצמות את משך השיחות של העובדים שלך, מקטינות את הצורך בחיפושים ארוכים ומספקות חוויה משופרת ללקוח

תצוגת טיקטים מרובה

כל הטיקטים של לקוחותיכם, מוצגים בבת אחת. עם האיטנגרציה שלנו, לא תחמיצו שום פרט חשוב על הלקוחות שלך. אנחנו מבטיחים שכל פניית לקוח תהיה זמינה לעובדים שלכם, כדי להבטיח את התגובה המדויקת והמתאימה ביותר.

יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו

שפרו את הפרודקטיביות העסקית שלכם, שדרגו תהליכי עבודה, העניקו חוויה משודרגת לפעילות ארגונית בקלות עם האינטגרציה שלנו

הטמעה פשוטה

הפכו את המעבר לפתרון התקשורת העסקי שלך לחוויה חלקה ופשוטה, בלי פיתוחים מיותרים ובזמן קצר, הודות להטמעה האפקטיבית שלנו

אוטומציה

אפשרו ללקוחות שלכם ליהנות משירות עם תהליכי עבודה אוטומטיים, ותנו לצוות שלכם את האפשרות לחסוך זמן על פניות חוזרות. ככה תוכלו להעניק חווית לקוח משודרגת ולמצד שני למנוע שחיקת עובדים

חיבוריות משנה כללי משחק

"Voicenter מחויבת לשיפור מתמיד ולהתאמה אישית של האינטגרציה עם Salesforce, כדי להבטיח שהצרכים המתפתחים שלכם ימצאו מענה. האזנה לקהל הלקוחות ולדרשיות העסקיות שלכם מנחה אותנו בכל שלבי הפיתוח, מכיוון שיחד אנו יוצרים סביבה לחדשנות
novidealogo
Novidea היא פלטפורמת ניהול ביטוח מתקדמת, מבוססת ענן ודאטה, המיועדת לסוכנויות ביטוח, ברוקרים ו-MGAs. הפלטפורמה מאחדת את כל נתוני הלקוחות, הפוליסות והאינטראקציות העסקיות למקור אמת יחיד, מה שמאפשר שליטה מלאה בתהליכים, שיפור תפעול ושקיפות מלאה לכל הצוותים. המערכת נבנתה בארכיטקטורה פתוחה ו־API-First, מה שמבטיח יכולת אינטגרציה מהירה עם כלים מובילים – וביניהם Voicenter. באמצעות האינטגרציה עם Voicenter, תקבלו חיבור טבעי של יכולות CTI (Computer Telephony Integration) ישירות לתוך סביבת העבודה שלכם ב-Novidea: חיוג בלחיצה (Click-to-Call) – התקשרות מיידית מתוך כרטיס לקוח או פוליסה. הקפצת כרטיס לקוח בזמן שיחה (Screen-Pop) – כל המידע הדרוש לשיחה, כבר בשניות הראשונות. תיעוד שיחות אוטומטי – שמירת פרטי השיחה, משכה ותוצאתה, כולל הקלטות, ישירות במערכת. סנכרון דו־כיווני של נתונים – עדכון אוטומטי בין שתי המערכות כדי למנוע כפילויות ולשמור על דיוק המידע. השילוב הזה מאפשר לצוותים שלכם לעבוד חכם יותר, להגיב מהר יותר, ולספק חוויית שירות עקבית ואיכותית – ללא צורך לעבור בין מערכות שונות וללא ויתור על המידע הקריטי שנמצא בידיכם.

לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות

אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
הצטרפו אל תוכנית השותפים שלנו
ברגע שעובדים נכון ביחד, אנחנו מעניקים יותר ערך ללקוחות הקצה שלנו. כל לקוח רוצה שספק השירות שלו יהיה ONE STOP SHOP. באמצעות שיתוף הפעולה איתנו , נדע לענות על הצרכים שלהם, יחד.
הצטרף לשוק הגלובלי שלנו לשותפים
שותפים
whats-app-icon