אינטגרציה של Voicenter ביחד עם Salesforce

כיצד אינטגרציה בין Voicenter ל-Salesforce תגדיל את המכירות ותשפר את שירות הלקוחות של העסק שלך

החבילה המנוהלת שלנו ואוטומציה של תהליכי העסק תספק עבורכם תמורה משולמת. נצליח להוריד את העבודה הסזיפית ונעניק יעילות גבוהה יותר עבורך. חוויית המשתמש מספקת ביצועי עובדים משופרים המקטינה את זמן הלמידה ומקנה עבודה יותר מקצועית. בנוסף, שיפור בשירות לקוחות מביא לקפיצת מדרגה בביצועי העובדים שלך ולשיפור במחויבות לשירות עבור הלקוח, מתן תגובה מהירה יותר ומפחיתה טעויות אנוש. כל אלו ועוד, יוצרים סביבת עבודה מתקדמת וחכמה.

salesforce-voicenter
התכונות הנמכרות ביותר שלנו לחבילה מנוהלת בSalesforce

Voicenter-Salesforce השירותים המובילים

הצצה לשירותים הנפוצים ביותר שלנו

חיוג בלחיצה

חיוג בלחיצה: הדרך החכמה ליצור קשר עם לקוחות. פשוט בחרו במספר הטלפון מתוך תיק הלקוח והתחילו שיחה במהירות וביעילות. פתרון זה חוסך זמן יקר ומונע טעויות ועבודה ידנית מיותרת, מה שמאפשר לצוות שלכם חווית עבודה טובה ויעילה יותר

הקפצת תיק לקוח

על ידי הצגת מידע על הלקוח באופן אוטומטי לפני כל שיחה, אנו מאפשרים לכם להעניק שירות מותאם אישית ואפקטיבי יותר. הטכנולוגיה שלנו מספקת לצוות שלכם את המידע הנדרש לטיפול מהיר ומדויק בפניות הלקוחות, מעשירה את השיחה ומבטיחה יכולת תגובה מושכלת עוד לפני התחלת השיחה עם הלקוח.

הטמעת פרטי השיחה בתיק הלקוח CDR 2 CRM

השירות לשליחת פרטי שיחות לתיק הלקוח מספק פתרון אידיאלי לאחסון כל התקשרויות עם הלקוחות במקום מרוכז. כעת, המנהלים והעובדים יוכלו ליהנות ממערכת מידע מתקדמת ומאוחדת, המשלבת בתוכה את כל השיחות עם הלקוחות דרך האינטגרציה עם מערכת הטלפוניה של הארגון.

ניהול רשימות יעדים חסומים

Voicenter מספקת פתרון יעיל לניהול רשימות שחורות, מאפשרת לכם לסנן בקלות מספרים לא רצויים ולשמור על תקשורת איכותית ובטוחה עם הלקוחות שלכם

פתיחת טיקט אוטומטי ללקוח חדש

"פונקציות פתיחת טיקט אוטומטית בשיחות Salesforce מצמצמות את משך השיחות של העובדים שלך, מקטינות את הצורך בחיפושים ארוכים ומספקות חוויה משופרת ללקוח

תצוגת טיקטים מרובה

כל הטיקטים של לקוחותיכם, מוצגים בבת אחת. עם האיטנגרציה שלנו, לא תחמיצו שום פרט חשוב על הלקוחות שלך. אנחנו מבטיחים שכל פניית לקוח תהיה זמינה לעובדים שלכם, כדי להבטיח את התגובה המדויקת והמתאימה ביותר.

יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו

שפרו את הפרודקטיביות העסקית שלכם, שדרגו תהליכי עבודה, העניקו חוויה משודרגת לפעילות ארגונית בקלות עם האינטגרציה שלנו

הטמעה פשוטה

הפכו את המעבר לפתרון התקשורת העסקי שלך לחוויה חלקה ופשוטה, בלי פיתוחים מיותרים ובזמן קצר, הודות להטמעה האפקטיבית שלנו

אוטומציה

אפשרו ללקוחות שלכם ליהנות משירות עם תהליכי עבודה אוטומטיים, ותנו לצוות שלכם את האפשרות לחסוך זמן על פניות חוזרות. ככה תוכלו להעניק חווית לקוח משודרגת ולמצד שני למנוע שחיקת עובדים

חיבוריות משנה כללי משחק

"Voicenter מחויבת לשיפור מתמיד ולהתאמה אישית של האינטגרציה עם Salesforce, כדי להבטיח שהצרכים המתפתחים שלכם ימצאו מענה. האזנה לקהל הלקוחות ולדרשיות העסקיות שלכם מנחה אותנו בכל שלבי הפיתוח, מכיוון שיחד אנו יוצרים סביבה לחדשנות
salesforcelogo
Salesforce היא פלטפורמת ניהול לקוחות מובילה המבוססת ענן, מייעלת את הדרך בה עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם. עסקים הבוחרים בשירותי Salesforce נהנים מפלטפורמה מאוחדת המרכזת מידע לקוח, מסדרת תהליכים באופן יעיל ומשפרת שיתוף פעולה בין צוותים. הפלטפורמה מציעה כלי ניתוח ודיווחים חכמים שמספקים תובנות יעילות לקבלת החלטות מבוססות נתונים. האינטגרציה של Salesforce עם שירותי טלפוניה מציעה הזדמנויות ייחודיות לעסקים. היא מאפשרת תקשורת חלקה, מאפשרת טיפול יעיל באינטראקציות עם הלקוחות. תכונות כמו חיוג בלחיצה, מקצרת יעילות בתקשורת היוצאת, והתראות חלון קופץ מספקות מידע יעיל על המתקשר, ומשפרות את היכולת להגיב. בנוסף, האינטגרציה עם שירותי טלפוניה מבטיחה שהנתונים של השיחות מוטמעים באופן אוטומטי ב-CRM, מספקת תמונה מקיפה של אינטראקציות עם הלקוח ומקדמת שירות לקוחות מיטבי וניהול יעיל יותר של ההתקשרות עם הלקוח. שילוב זה של Salesforce ושירותי טלפוניה יוצר סינרגיה עוצמתית, מקסמת את פעולות העסק ומשפרת את חוויית הלקוח בצורה יוצאת דופן.

לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות

אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
Monday - Voicenter Integration
חבר את מערכת Monday עם פתרונות התקשורת לעסקים של Voicenter
Voicenter - Microsoft Dynamics אינטגרציה
שמרו על נתוני הלקוחות שלכם עם פתרון המשלב את אבטחת המידע המתקדמת של Microsoft Dynamics 365 וטכנולוגיית הטלפוניה החדשנית של Voicenter
Zoho - Voicenter integration
העצימו את ה Zoho שלכם עם Voicenter: תובנות שמדברות ישירות אליך
Voicenter - Powerlink - Fireberry אינטגרציה
פתרון מושלם לניהול לקוחות והתקשורת העסקית שלכם
Zendesk- Voicenter integration
אופטימיזציה מלאה לניהול הלקוחות שלכם
Freshworks - Voicenter integration
אינטגרציה מושלמת למערכת ניהול IT ולקוחות בארגון
מערכת ניהול עסקים באינטגרציה מושלמת למערכת ניהול תקשורת עסקית
מתעניינים במערכת ARBOX ? יש לנו אינטגרציה מצויינת עבורכם
Voicenter - כוורת - כוורת אינטגרציה
התממשקות מלאה למערכת שהיא לא רק ניהול לקוחות אלא גם רב ערוצית
Voicenter - Kala - Kala אינטגרציה
אינטגרציה חכמה לכל לקוחות קאלה - KALA CRM
Connector Center - Voicenter
Voicenter - Connector.Center אוטומציה לעסקים
Voicenter - MAKE Integration
אפליקציית תקשורת עסקית ב MAKE - אוטומציה לפתרונות תקשורת
Voicenter - Zapier
Voicenter - Zapier אוטומציה לארגון שלך עם
Voicenter - Google Storage
העלו את הקלטות השיחה שלכם לענן של GOOGLE
Azure - Voicenter Integration
עובדים בסביבת Microsoft? סנכרנו הקלטות שיחה עסקיות לסביבה הטבעית של הארגון
AWS - Voicenter Integration
מחפשים פתרון לאחסון הקלטות? מעל 15 שנות ניסיון שלנו יעזרו לכם להחליט
OKTA - Voicenter Integration
חבר את מערכת Okta עם פתרונות התקשורת לעסקיים של Voicenter
הצטרפו אלינו תוכנית השותפים שלנו
ברגע שעובדים נכון ביחד, אנחנו מעניקים יותר ערך ללקוחות הקצה שלנו. כל לקוח רוצה שספק השירות שלו יהיה ONE STOP SHOP. באמצעות שיתוף הפעולה איתנו , נדע לענות על הצרכים שלהם, יחד.
הצטרף לשוק הגלובלי שלנו לשותפים
שותפים