אינטגרציה של Voicenter ביחד עם Salesforce
גלה את הפוטנציאל המלא של האינטגרציה של Voicenter ו Salesforce
שיפור יעילות ארגונית על ידי אינטגרציה של Salesforce עם פתרון הטלפוניה המתקדם של Voicenter מעולם לא היה פשוט יותר. עם החבילה המנוהלת שלנו, יכולת האוטומציה של תהליכי העסק תספק עבורכם תמורה משולמת, נפחית עומס עבודה ידני ונאפשר יעילות גבוהה יותר. חוויית המשתמש הידידותית מספקת ביצועי עובדים משופרים וחוויית שימוש נעימה, המקטינה את זמן הלמידה ומקנה עבודה יותר מקצועית. בנוסף, שיפור בשירות לקוחות מביא לקפיצת מדרגה בביצועי העובדים ולשיפור במחויבות לשירות עבור הלקוח, מתן תגובה מהירה יותר ומפחיתה טעויות אנוש. כל אלו ועוד... יוצרים סביבת עבודה מתקדמת ויעילה, משפרת תהליכים עיסקיים ומקדמים חווית משתמש טובה ושירות לקוחות יוצא דופן.
Voicenter-Salesforce השירותים המובילים
הצצה לשירותים הנמכרים ביותר שלנו
חיוג בלחיצה
חיוג בלחיצה מאפשר לעובדים שלכם להתקשר אל הלקוחות בצורה פשוטה ויעילה - פשוט לחצו על מספר הטלפון של הלקוח מתוך תיק הלקוח והתחילו לשוחח תוך רגעים ספורים. חיסכון בזמן הוא מרכיב הכרחי לכל ארגון מתקדם ובאמצעות מנגנון זה תוכלו גם למנוע את הטרחה של העובדים בחיוג ידני או טעויות חיוג אשר גוזלות זמן יקר כדי לאפשר לעובדים שלכם חווית שימוש טובה יותר במערכת.
הקפצת תיק לקוח
באמצעות הקפצת תיק הלקוח לפני כל שיחה, תוכלו להפוך את שירות הלקוחות לאישי יותר, מותאם לקוח המקנה לעובדים שלכם כלים אוטומטיים להגדיל את הסיכויים בלטפל בפניית הלקוח במהירות רבה יותר ולדעת את כל הפרטים עוד לפני שעניתם ללקוח.
הטמעת פרטי השיחה בתיק הלקוח CDR 2 CRM
שירות שליחת פרטי השיחה לתיק הלקוח מאפשרת את היכולת לשמור את כל המידע של ההתקשרות עם הלקוחות במקום אחד. מהיום המנהלים והעובדים יחדיו יכולים להינות ממערכת מידע מתקדמת אף יותר בשילוב אינטגרציה עם מערכת הטלפוניה הארגונית.
יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו
הגדילו יעילות, שדרגו תהליכי עבודה, וגלו את היתרונות העסקיים ללא טרחה מיותר עם אינטגרציה שלנו עם Monday.com
הטמעה פשוטה
חסכו לכם את הטרחה בכתיבת קוד ופיתוחים מיותרים באמצעות ההטמעה הפשוטה שלנו המבטיחה לכם מעבר חלק ומהיר לפתרון התקשורת העסקי שלנו המותאם בדיוק לצרכים של הארגון שלך.
אוטומציה
הגדירו תהליכי עבודה אוטומטיים אשר יעניקו ללקוחות שלכם שירות חכם ונכון יותר עבורם ומהצד השני אפשרו לעובדים שלכם להתעסק בפניות הרלוונטיות והחשובות באמת.
חיבוריות משנה כללי משחק
על מנת להינות ממוצר ושירות גם בעתיד, Voicenter מבטיחה להמשיך לפתח ולשדרג את ההתממשקות שלה עם חברת Monday.com כדי לענות לכל צורך שיעלה מהשטח. אנו מאמינים כי הלקוחות הם הגורם המכריע כשזה נוגע לשדרוגי מערכות ולכן כל הפיתוחים שלנו נוצרו מדרישות שלכם.
Salesforce היא פלטפורמת ניהול לקוחות מובילה המבוססת ענן, מייעלת את הדרך בה עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם.
עסקים הבוחרים בשירותי Salesforce נהנים מפלטפורמה מאוחדת המרכזת מידע לקוח, מסדרת תהליכים באופן יעיל ומשפרת שיתוף פעולה בין צוותים. הפלטפורמה מציעה כלי ניתוח ודיווחים חכמים שמספקים תובנות יעילות לקבלת החלטות מבוססות נתונים.
האינטגרציה של Salesforce עם שירותי טלפוניה מציעה הזדמנויות ייחודיות לעסקים. היא מאפשרת תקשורת חלקה, מאפשרת טיפול יעיל באינטראקציות עם הלקוחות. תכונות כמו חיוג בלחיצה, מקצרת יעילות בתקשורת היוצאת, והתראות חלון קופץ מספקות מידע יעיל על המתקשר, ומשפרות את היכולת להגיב. בנוסף, האינטגרציה עם שירותי טלפוניה מבטיחה שהנתונים של השיחות מוטמעים באופן אוטומטי ב-CRM, מספקת תמונה מקיפה של אינטראקציות עם הלקוח ומקדמת שירות לקוחות מיטבי וניהול יעיל יותר של ההתקשרות עם הלקוח. שילוב זה של Salesforce ושירותי טלפוניה יוצר סינרגיה עוצמתית, מקסמת את פעולות העסק ומשפרת את חוויית הלקוח בצורה יוצאת דופן.
לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות
אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
השאירו פרטים ונציגי המכירות שלנו יחזרו אליכם בהקדם
לקוח קיים ? מחפשים להשאיר פניה לצוות התמיכה שלנו ? כנסו למרכז התמיכה שלנו בתפריט הניווט בראש העמוד