התממשקות ל CRM

חיבור בין מערכת הטלפוניה למערכת ניהול הלקוחות (CRM) מאפשרת לך להשתמש בידע שכבר ישנו ברשותך - ליצירת תקשורת ארגונית אחודה ואוטומציה של תהליכי עבודה.

דיווח שיחות אוטומטי לדף הלקוח  •  חיוג מתוך דף הלקוח  • שמירת המשכיות טיפול בפניות

 

PopUp Screen

הקפצת התראה על גבי מסך המחשב אודות שיחה נכנסת, לצפייה אוטומטית בפרטי המתקשר בכרטיס הלקוח:

  • היסטוריית הפניות הטלפוניות
  • גישה להקלטות שיחות קודמות
  • רשימת הזמנות אחרונות
  • מצב החשבון/מאזן פיננסי ללקוח
  • רשימת הקלטת השיחות האחרונות
  • כל מידע רלוונטי אחר - לבחירתך

 

משמאל, המערכות איתן כבר ביצענו אינטגרציה »»

 
התממשקות ל CRM

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים