חדר ועידה וירטואלי

שיחות מרובות משתתפים ללא הגבלה ומגבלה
preloader
סט כלים מושלם לניהול שיחת ועידה מרובת משתתפים

ישיבות דחופות צוות ה- IT שלכם תמיד יוכל לפנות לקבוצת האנשים הדרושים לו כדי לזהות ולפתור כל בעיה. אותו הדבר ניתן לומר על כל מצב או תרחיש דחוף אחר הדורש דיון. כן, התמודדות עם כל בעיה תהיה הרבה יותר פשוטה ברגע שאתם בטוחים ב-100% שהאנשים שאתה צריך תמיד זמינים ובאותו חדר פגישות. ועידה לתכנון אסטרטגי ועדכון מצב צרו קשר עם שותפים, מנהלי מחלקות או מנהלי פרוייקטים לפגישות תכנון יומיות, שבועיות או חודשיות כדי לעקוב אחר קצב ההתקדמות של הארגון. תנו לעובדים את ההזדמנות לדבר ולפגוש אחד את השני קרוב יותר בנוחות ללא קשר למיקום הפיזי שלהם וליהנות מדחיפה פרודוקטיבית כמו גם ממיליארד רעיונות חדשים. ועידות חירום ללקוחות מועדפים המשתמשים שלכם יכולים להיכנס לחדר הועידה במצב חירום שלך ישירות מהשיחה הראשונה באמצעות קוד בן ארבע הספרות אשר ישמור על השיחה מוגנת. ניתן להשתמש בחדרים שונים לשיחות שונות. בדרך זו, תוכלו להציע ללקוחות ה- VIP שלכם דרך להתחבר לשירות שלכם בצורה היעילה ביותר.

סט כלים מושלם לניהול שיחת ועידה מרובת משתתפים

יתרונות שימוש בשירות

קיום פגישות וירטואליות בכל עת ובכל מקום

צריכים לדבר עם עמיתים מעבר לים? קרה מקרה חירום ומחלקת ה- IT צריכה תובנות מיידיות כדי לתקן את זה? או, אולי, הצוות שלכם עובד על הצעה גדולה עבור הלקוח וצריך דרך יעילה של מעקב עם כל מי שמעורב? בכל מקרה, שירות חדר ועידה הווירטואלי שלנו הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

קיום פגישות וירטואליות בכל עת ובכל מקום

תנו לצוותים שלכם את הכלים להיות מסונכרנים

מערכות Kanban כמו Trello או Jira, כמו גם תוכנה לאוטומציית תהליכים עסקיים הם כלי נהדר לשמירה על הצוות שלכם בקנה אחד עם התמונה הגדולה, אבל הבעיה בתקשורת בין העובדים צצה כאשר יש המון מידע שדחוס בכרטיס אחד. תקשורת קולית נחוצה בעיקר בפגישות התנעה של פרויקטים ומפזרת המון בהירות על הדרישות של הפרויקט ועל מי מבצע מה. מהיום, כבר לא תצטרכו להשקיע תקציב גדול בסנכרון העובדים גם אם הם מפוזרים על פני מיקומים מרובים או אפילו יבשות.

תנו לצוותים שלכם את הכלים להיות מסונכרנים

איך שירות חדר הועידה הווירטואלי עובד?

preloader

שליטה מלאה בכאוס

כולנו היינו בשיחת ועידה עם יותר משלושה משתתפים. כשכל משתתף רוצה לומר את דבריו ולהשמיע את קולו, מיותר לציין שהחוויה איננה משהו ששווה לספר עליו לחברים. לפחות ללא סט כלים מתאים לניהול המשתתפים. 

לכן, אנו מאפשרים לכם להקצות תפקידים למשתתפים בחדר ועידה.

בחרו מבין שלוש האפשרויות והפכו את הכאוס לשיתוף פעולה משמעותי ומועיל לשני הצדדים:

  • 1. האזנה בלבד.
  • 2. האזנה ודיבור.
  • 3. האזנה בלבד, ודיבור בזמן מסוים בשיחה ורק כאשר המשתתף קיבל לכך הרשאה ממנהל החדר.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים