ניתוח רגשות AI מבוסס בינה מלאכותית מאפשר לכם לדעת מהן הרגשות של הנציגים והלקוחות, מחזיר את תחושת השליטה בעסק, וחוסך לכם זמן יקר.
ניתוח רגשות AI של Voicenter זה בדיוק מה שאתם צריכים!
מנוע ניתוח הרגשות מבוסס AI של Voicenter מחזיר למנהלים את השליטה ע״י הבנה של המצב הרגשי לכל המשפטים שנאמרו ב-100% מהשיחות. התהליך מתחיל ברמת השיחה הבודדת, שם המערכת מפענחת פסיפס עשיר של מעל 100 סוגי רגשות ותכונות שיח, ממויינות לפי חיובי ושלישי, הרבה מעבר ל'כעס' או 'שמחה'.
המערכת מבצעת סיכום של כלל הרגשות הללו לציון סנטימנט כללי, ומוציאה ציר זמן ויזואלי המאפשר לזהות את נקודות המפנה הרגשיות המדויקות. אך העוצמה האמיתית נחשפת כשהניתוח העמוק הזה מיושם על פני אלפי שיחות.
המערכת בונה אוטומטית פרופיל "מיומנויות רכות" אובייקטיבי לכל נציג, ובמקביל מאתרת לקוחות מתוסכלים באופן כרוני.
ברמה האסטרטגית, כל הנתונים מתלכדים לכדי תמונת מצב ניהולית עבור המוקד כולו, המציגה מגמות וממוצעים. בכך, המערכת מספקת תמונה רב-ממדית, מהמיקרו ועד למאקרו, של הדופק הרגשי של הארגון.
איך עובד ניתוח רגשות מבוסס AI:
ציונים כמותיים וציר זמן ויזואלי:
האלגוריתם מעניק לכל מקטע בשיחה ציונים כמותיים לרמת הסנטימנט והרגשות. נתונים אלו מוצגים על ציר הזמן של השיחה באופן ויזואלי, ומאפשרים למנהל לראות בדיוק היכן התרחשו נקודות מפנה רגשיות.
אובייקטיביות ועקביות:
הניתוח מנטרל הטיות אנושיות ומבטיח הערכה עקבית של כל השיחות, ללא תלות בעייפות או במצב רוחו של המאזין האנושי. הנתונים זמינים דרך API להגדרת התראות אוטומטיות, למשל, שליחת התראה למנהל אם ציון התסכול בשיחה חוצה סף מסוים.