ניתוח שיחות AI לקבלת תובנות מתקדמות

ai-features-header-img

ניתוח שיחות Ai מאפשר לנציג במוקד הטלפוני לתת קשב אמיתי לפניות הלקוחות, מקצר זמני המתנה, ומשפר את שביעות רצון הלקוח, באמצעות סיכום שיחות של Voicenter תקבלו פתרונות ברורים לביצוע החלטות עסקיות על בסיס עובדות לא על פרשנויות.

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

מהפכת ה-AI מאפשרת לנו להפוך כל שיחה למקור ידע באמצעות ניתוח אוטומטי בשלושה רבדים:

Summarization: יצירת סיכום קצר וקולע, מותאם עבור צרכים שונים בעסק, המאפשר להבין את מהות השיחה בשניות.
Classification: סיווג אוטומטי של כל שיחה לפי נושאים שהוגדרו מראש (למשל: "סיבת פנייה", "שם המתחרה שהוזכר", "האם הבעיה נפתרה?").
Scoring: מתן ציונים כמותיים למדדים קריטיים כמו סיכויי הצלחה, רמת שביעות רצון הלקוח או סיכוי נטישה.

שלוש היכולות הללו יחד הופכות כל שיחה מאירוע חולף לנכס דיגיטלי, אמין ובר-ניתוח.

איך עובר ניתוח וסיכום שיחות באמצעות AI:

הטכנולוגיה מאחורי הקסם

במקום להשתמש בשיטות מיושנות, הטכנולוגיה שלנו מבינה את ההקשר של השיחה. היא לא רק מעתיקה משפטי מפתח, אלא מבינה את כוונת הלקוח, הפעולות שבוצעו והתוצאה, וכותבת תקציר חדש, קוהרנטי וקריא, ממש כמו שאנליסט אנושי היה עושה. במקביל, היא משמשת כצבא של אנליסטים שעונה באופן אוטומטי על השאלות החשובות לעסק שלכם, וממלאת "כרטיסיית ניתוח" עבור כל שיחה ושיחה.

alt

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon