Voicenter בשילוב Freshworks שירות מתקדם יותר ללקוחות

Freshworks: הטמעה קלה ופשוטה לאינטגרציה חכמה ומתקדמת

שדרגו את הפעילות העסקית שלכם באמצעות האינטגרציה של Voicenter ו Freshworks , ותתחילו להנות מניהול לקוחות יעיל, מותאם אישית.

הצצה לשירותים הנמכרים ביותר

מגוון רחב של כלי אוטומציה ואינטגרציה עבור כל ארגון וכל פעילות עסקית

חיוג בלחיצה

חיוג בלחיצה מאפשר לעובדים שלכם להתקשר אל הלקוחות בצורה פשוטה ויעילה - פשוט לחצו על מספר הטלפון של הלקוח מתוך תיק הלקוח והתחילו לשוחח תוך רגעים ספורים. חיסכון בזמן הוא מרכיב הכרחי לכל ארגון מתקדם ובאמצעות מנגנון זה תוכלו גם למנוע את הטרחה של העובדים בחיוג ידני או טעויות חיוג אשר גוזלות זמן יקר כדי לאפשר לעובדים שלכם חווית שימוש טובה יותר במערכת.

הקפצת תיק לקוח בכל שיחה

באמצעות הקפצת תיק הלקוח לפני כל שיחה, תוכלו להפוך את שירות הלקוחות לאישי יותר, מותאם לקוח המקנה לעובדים שלכם כלים אוטומטיים להגדיל את הסיכויים בלטפל בפניית הלקוח במהירות רבה יותר ולדעת את כל הפרטים עוד לפני שעניתם ללקוח.

הטמעת פרטי השיחה בתיק הלקוח

שירות שליחת פרטי השיחה לתיק הלקוח מאפשרת את היכולת לשמור את כל המידע של ההתקשרות עם הלקוחות במקום אחד. מהיום המנהלים והעובדים יחדיו יכולים להינות ממערכת מידע מתקדמת אף יותר בשילוב אינטגרציה עם מערכת הטלפוניה הארגונית.

יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו אל מערכת Freshworks

הגדילו יעילות, שדרגו תהליכי עבודה, וגלו את היתרונות העסקיים ללא טרחה מיותר עם אינטגרציה שלנו עם Freshworks

הטמעה פשוטה

חסכו לכם את הטרחה בכתיבת קוד ופיתוחים מיותרים באמצעות ההטמעה הפשוטה שלנו המבטיחה לכם מעבר חלק ומהיר לפתרון התקשורת העסקי שלנו המותאם בדיוק לצרכים של הארגון שלך.

אוטומציה

הגדירו תהליכי עבודה אוטומטיים אשר יעניקו ללקוחות שלכם שירות חכם ונכון יותר עבורם ומהצד השני אפשרו לעובדים שלכם להתעסק בפניות הרלוונטיות והחשובות באמת.

חיבוריות משנה כללי משחק

על מנת להינות ממוצר ושירות גם בעתיד, Voicenter מבטיחה להמשיך לפתח ולשדרג את ההתממשקות שלה עם חברת Freshworks כדי לענות לכל צורך שיעלה מהשטח. אנו מאמינים כי הלקוחות הם הגורם המכריע כשזה נוגע לשדרוגי מערכות ולכן כל הפיתוחים שלנו נוצרו מדרישות שלכם.
Freshworkslogo
Freshworks, פלטפורמת שירות לקוחות מתקדמת, מעניקה לעסקים כלים חכמים לשיפור התמיכה והאינטראקציה עם הלקוחות. באמצעות פונקציות יעילות, היא מאפשרת ניהול ממוקד ואישי של טיקטים ובקשות, תוך מתן חוויות לקוח מותאמות אישית שמקדמות אמון ונאמנות. השימוש ב-Freshworks מספק לעסקים אפשרות לנהל תקשורת בצורה אפקטיבית, עם מעקב נוח ומרכזי אחר התקשרויות ופניות, וניתוח נתונים להפקת תובנות לשיפור השירות. אינטגרציה של Freshworks עם שירותי טלפוניה פותחת דלת לתקשורת משופרת ולחוויית לקוח עשירה יותר. כוללת הזנה אוטומטית של פרטי הלקוח והיסטוריית תקשורת, האינטגרציה מחזקת את תהליכי העבודה ומעצימה את היעילות. השילוב בין Freshworks לשירותי טלפוניה מבטיח פתרון כולל שמעלה את רמת השירות, מעמיק את הקשר עם הלקוחות ומציע ניהול לקוחות ממוקד וחכם.

לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות

אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
הצטרפו אל תוכנית השותפים שלנו
ברגע שעובדים נכון ביחד, אנחנו מעניקים יותר ערך ללקוחות הקצה שלנו. כל לקוח רוצה שספק השירות שלו יהיה ONE STOP SHOP. באמצעות שיתוף הפעולה איתנו , נדע לענות על הצרכים שלהם, יחד.
הצטרף לשוק הגלובלי שלנו לשותפים
שותפים
whats-app-icon