אינטגרציה של Voicenter עם Zoho
שדרגו את הפעילות העסקית שלכם באמצעות האינטגרציה של Voicenter ו Zoho, ותתחילו להינות מניהול לקוחות יעיל, מותאם אישית.
ארגונך יכול לשדרג את יעילותו, לקדם תקשורת חכמה ולספק שירות מעולה ללקוחות על ידי השילוב החכם של Zoho ו-Voicenter. הוסיפו תהליכים אוטומטיים, תספקו שירות מתקדם יותר ללקוחות על ידי הניצול שני מערכות משולבות. הגדילו את התפוקות העסקיות וחזקו את קשרי הלקוחות עם שילוב התממשקות דינמית העונה לצרכי הארגון שלכם
הצצה לשירותים הנמכרים ביותר
מגוון רחב של כלי אוטומציה ואינטגרציה עבור כל ארגון וכל פעילות עסקית
חיוג בלחיצה
חיוג בלחיצה מאפשר לעובדים שלכם להתקשר אל הלקוחות בצורה פשוטה ויעילה - פשוט לחצו על מספר הטלפון של הלקוח מתוך תיק הלקוח והתחילו לשוחח תוך רגעים ספורים. חיסכון בזמן הוא מרכיב הכרחי לכל ארגון מתקדם ובאמצעות מנגנון זה תוכלו גם למנוע את הטרחה של העובדים בחיוג ידני או טעויות חיוג אשר גוזלות זמן יקר כדי לאפשר לעובדים שלכם חווית שימוש טובה יותר במערכת.
הקפצת תיק לקוח בכל שיחה
באמצעות הקפצת תיק הלקוח לפני כל שיחה, תוכלו להפוך את שירות הלקוחות לאישי יותר, מותאם לקוח המקנה לעובדים שלכם כלים אוטומטיים להגדיל את הסיכויים בלטפל בפניית הלקוח במהירות רבה יותר ולדעת את כל הפרטים עוד לפני שעניתם ללקוח.
הטמעת פרטי השיחה בתיק הלקוח
שירות שליחת פרטי השיחה לתיק הלקוח מאפשרת את היכולת לשמור את כל המידע של ההתקשרות עם הלקוחות במקום אחד. מהיום המנהלים והעובדים יחדיו יכולים להינות ממערכת מידע מתקדמת אף יותר בשילוב אינטגרציה עם מערכת הטלפוניה הארגונית.
Video Title
subtitle
יתרונות מובהקים של התממשקות אלינו
הגדילו יעילות, שדרגו תהליכי עבודה, וגלו את היתרונות העסקיים ללא טרחה מיותר עם אינטגרציה שלנו עם Zoho
הטמעה פשוטה
חסכו לכם את הטרחה בכתיבת קוד ופיתוחים מיותרים באמצעות ההטמעה הפשוטה שלנו המבטיחה לכם מעבר חלק ומהיר לפתרון התקשורת העסקי שלנו המותאם בדיוק לצרכים של הארגון שלך.
אוטומציה
הגדירו תהליכי עבודה אוטומטיים אשר יעניקו ללקוחות שלכם שירות חכם ונכון יותר עבורם ומהצד השני אפשרו לעובדים שלכם להתעסק בפניות הרלוונטיות והחשובות באמת.
חיבוריות משנה כללי משחק
על מנת להינות ממוצר ושירות גם בעתיד, Voicenter מבטיחה להמשיך לפתח ולשדרג את ההתממשקות שלה עם חברת Monday.com כדי לענות לכל צורך שיעלה מהשטח. אנו מאמינים כי הלקוחות הם הגורם המכריע כשזה נוגע לשדרוגי מערכות ולכן כל הפיתוחים שלנו נוצרו מדרישות שלכם.
Zoho היא פלטפורמת ניהול לקוחות ותהליכים עסקיים מובילה, המספקת מגוון רחב של שירותים וכלים לתמיכה בפעילויות יומיומיות. כחלק ממשפחת המוצרים של Zoho, הפלטפורמה המציעה פתרונות לניהול לקוחות, תמיכה בכלל פעולות המכר, ויישום של תהליכים עסקיים מותאמים אישית.
עסקים שמשתמשים בשירותי Zoho ייהנו מיכולת ניטור נתונים עסקיים באופן מרוכז ויעיל, שמתרכזת בשיפור יכולות התמיכה בלקוחות והתקדמות בתהליכי העסק.
השילוב של Zoho עם שירותי טלפוניה מציע הזדמנויות ייחודיות לעסקים. התממשקות זו מאפשרת ניהול יעיל של שיחות ותקשורת, תוך כדי הגדלת תפוקות מכר ותמיכה בלקוחות. יתרה מכך, תכונות כמו חיוג בלחיצה (Click to Call) מקלות על יצירת קשר מהיר וידידותי, והתראות פופ-אפ מציעות מידע על הקורא לפני הקליטה למערכת. בנוסף, האינטגרציה מבטיחה שנתוני התקשורת מתעדפים באופן אוטומטי בפלטפורמת Zoho, מאפשרת ניהול יעיל וממוקד של תחום שירות הלקוחות. השילוב בין Zoho ושירותי הטלפוניה יוצר יכולת ייחודית למדוד ולשדרג יכולות התקשורת בעסק, ומשדרג את חוויית הלקוח כמו גם את פרודוקטיביות הצוות.
לפניכם עוד מגוון רחב של אינטגרציות
אנחנו משקיעים בקישוריות עם כמה שיותר מערכות בו זמנית ומאמינים כי כל ארגון הוא עולם ומלואו עם צרכים עסקיים שונים. לכן הטמענו יותר מ50 אינטגרציות עם חברות שונות בארץ ובעולם
השאירו פרטים ונציגי המכירות שלנו יחזרו אליכם בהקדם
לקוח קיים ? מחפשים להשאיר פניה לצוות התמיכה שלנו ? כנסו למרכז התמיכה שלנו בתפריט הניווט בראש העמוד