בלוג

תקשורת 

מקצועי וחדשני

אנו חיים בעידן טכנולוגי תחרותי שמחייב אתכם להישאר מעודכנים בנושאים הכי חמים בעולם התקשורת

1 / 13

נתב שיחות עסקי: 10 טיפים שימושיים שישפרו את פעילות נתב השיחות שלכם

נתב השיחות הוא נקודת המגע הטלפונית הראשונה במפגש בין הלקוח לבין העסק שלכם, זו בדיוק הסיבה שאופן הגדרת נתב השיחות שלכם הינה כה חשובה. האם הנתב שלכם יסקרן את הלקוח או יתסכל אותו? זה לחלוטין תלוי בכם! רוצים לדעת איך עושים את זה נכון?

ניהול נכון ויעיל
25/02/2022
8.5 דקות
אילוסטרציה של נתב שיחות שפועל באופן יעיל
2 / 13

10 פעולות פשוטות שישפרו את ביצועי המוקד בקלות

בניגוד לתפקידי ניהול ביחידות תפעוליות אחרות, קצב העבודה במוקד מחייב אותנו להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן, מתוך הבנה ברורה שמה שנכון להיום, לא בהכרח יתאים למחר. ומה לגבי שנה הבאה? אנחנו פה כדי להקל עליכם.

ניהול נכון ויעיל
01/03/2022
8.5 דקות
נציגי מוקד מרימים אצבע למעלה כי הם מרוצים מתפקוד המוקד
3 / 13

יש דרך קלה יותר לגרום ללקוחות לחייג אליך

כל בעל עסק היה שמח להישאר בתודעה ולצרוב את הארגון בתודעה של לקוחותיו ושל לקוחות פוטנציאלים. מרביתכם משקיעים אלפי שקלים במיתוג בשם קליט אבל האם חשבתם איך אתם הופכים את מספר הטלפון של הארגון לקליט ובלתי נשכח? כנסו וגלו מה האפשרויות שעומדות בפניכם.

ניהול נכון ויעיל
05/03/2022
3 דקות
איש עסקים מקליק בקלות כדי לחייג ליעד המבוקש
4 / 13

הקלטת שיחות - איך לעשות את זה נכון ולמנף את העסק שלך

הקלטת שיחות איננה דבר חדש בעסקים. עם זאת, תחום זה התפתח עם השנים במידה רבה ובהתמדה. להקלטת שיחות יש שימושים רבים עבור עסקים, אך במקביל, יש לה גם השלכות חוקיות וטכניות שחשוב להיות מודעים להן. אם אתם בעלי עסקים שמתעניינים בשירותי טלפוניה ומרכזיה טלפונית הכנתי לכם הסבר תמציתי של נקודות מרכזיות שכדאי שתדעו בהקשר להקלטת שיחות. 

שיווק ומכירות
15/03/2022
7 דקות
ערכת ראש שמקרינה אור של מידע
5 / 13

חווית לקוח במוקדים טלפונים- אתגר? לא עם Voicenter

מערכת טלפוניה מתקדמת טכנולוגית, משפרת את חווית הלקוח, מייעלת את ביצועי העובדים, ובכך מגדילה את הכנסות החברה. כיום, ברור לעסקים רבים שחווית הלקוח (מערכת היחסים הנוצרת בנקודת מגע יחידה או נקודות מגע רבות בין הארגון ללקוח), משפיעה באופן ישיר על הכנסות החברה ולכן יש למדוד ולשפר אותה באופן תמידי. רוצים לדעת איך?

שיפור חווית לקוח
03/01/2022
6 דקות
לקוח מדרג שירות לקוחות שלילי עד חיובי במחשב
6 / 13

Self service - הכח המניע של חווית לקוח

קונספט השירות העצמי התקדם רבות בישראל ובעולם וחברות רבות מפרסמות חדשות לבקרים ממשקים ואפליקציות חדשות לשימוש. השירות העצמי לא פסח גם על עולם שירות הלקוחות. כיום ארגונים רבים מבינים שבאמצעות תכנית מחושבת ומתוכננת ניתן לבנות אסטרטגית שירות עצמי המגדילה את ההכנסה, חוסכת עלויות תפעוליות ומשפרת את חווית הלקוח. רוצים איך ניתן להביא זאת לידי ביטוי גם בארגון שלכם?

שיפור חווית לקוח
02/03/2022
5.5 דקות
ביצוע פעולות באופן עצמאי בטאבלט
7 / 13

חשיבות חווית לקוח

היום כל בעל עסק שמע לפחות פעם אחת (אם לא 50 פעם) את צמד המילים "חווית לקוח". זהו צמד מילים נחמד אבל עם חווית לקוח בסופו של יום לא הולכים למכולת או משלמים משכורות לעובדים. אז למה כולם מדברים על הנושא הזה כל כך הרבה ולמה בכלל משתלם להשקיע בו? כנסו וגלו>>

שיפור חווית לקוח
08/02/2022
6.5 דקות
גבר מדרג שירות חמישה כוכבים
8 / 13

אבטחת מידע בעולם הטלפוניה

בשנים האחרונות הולכים וגדלים מספר המקרים של חדירות לא חוקיות למחשבים של ארגונים למטרת משיכת כספים, גנבת מידע או ביצוע חדירה למאגר המידע של הארגון. כיום נושא אבטחת המידע עולה יותר ויותר למודעות וגם גופים ממשלתיים ורגולטוריים מחייבים בתקני אבטחת מידע כתנאי עבודה של מגזרי תעסוקה השונים. רוצים ללמוד אלו אמצעים עומדים לרשותכם בהגנה על מערכת הטלפוניה בארגון? כנסו>>

טכנולוגיה וחדשנות
25/01/2022
5.5 דקות
איש עסקים מקליק על אייקון של טלפון שנמצא בתוך מגן
9 / 13

6 סיבות טובות להעביר את התקשורת הארגונית לענן

העברת התקשורת של הארגון לענן היא פתרון מקיף בעל יתרונות רבים ומגוונים שמביא לחסכון משמעותי בתחזוקה אל מול התקשורת באמצעות הטלפוניה המסורתית שנחשבת כמיושנת ויקרה. אז מה הפלא שארגונים בכל סדר גודל מאמצים לעצמם את הענן בכל תחומי הפעילות שלהם ובפרט בעולם הטלפוניה?

טכנולוגיה וחדשנות
01/12/2021
5 דקות
איש מחזיק בכף ידו ענן שמחובר לפלטפורמות שונות
10 / 13

מה זה API? כך תחסכו זמן פיתוח יקר

רוצים לחסוך במשאבי פיתוח, כסף, זמן, כוח אדם ומאמץ? אחת הדרכים הקלאסיות לעשות זאת היא להשתמש ב-API, Application Programming Interface, ממשק תכנות יישומים בעברית. במאמר הבא נסביר מה זה אומר, איך משתמשים בו ולאילו עסקים הוא יכול להתאים.

טכנולוגיה וחדשנות
05/04/2022
5 דקות
יד של איש עסקים שדרכה עובר כל המידע בארגון
11 / 13

7 דרכים להגדיל את המכירות והרווחים בעסק

מחלקת המכירות הינה לב ליבו של הארגון, היא זו שמביאה את הלקוחות ונושאת על כתפיה את הרווח העתידי של החברה. לכן, אין שום צל של ספק שמחלקת מכירות חזקה משפיעה על הצלחת החברה ועל הכנסותיה באופן ישיר. לעיתים מחלקת המכירות צריכה חיזוק ואין ספק כי במרבית הארגונים הפוטנציאל המחלקתי הינו גדול מאשר מימושו בפועל.

שיווק ומכירות
01/01/2022
5 דקות
העצים גדלים על הכסף
12 / 13

מדדי מכירות מוצלחים

ניהול מחלקת מכירות מצליחה הינה תוצאה של עבודה קשה והתייעלות יומיומית. החלטות ניהוליות וביצוע שינויים למטרות התייעלות חייבות להתבסס על נתונים כמותיים המשקפים את מצב המחלקה בזמן נתון. כאשר שירות המוניטור של Voicenter הינו אחד מהכלים שעומדים לרשותכם, עבודת המדידה הופכת ברגע לפשוטה ויעילה יותר. אנחנו כבר ישבנו, חשבנו ופיתחנו עבורכם, מנהלי מחלקת המכירות, את כל הדו"חות והמדדים הכמותיים שאתם צריכים על מנת למדוד, להעריך ולקבל החלטות ניהוליות נכונות שיביאו להצלחת המחלקה.

שיווק ומכירות
01/02/2022
7 דקות
מדדי מכירות מוצלחים בעזרת שימוש במערכת Voicenter בענן
13 / 13

שפרו את יחס ההמרה עם Callback Banner

המטרה של כל אתר אינטרנט היא השגת כמה שיותר המרות (פניות) של לקוחות פוטנציאלים אשר מתעניינים במוצר או בשירות. כאשר אנחנו מעוניינים לקבל המרות טלפוניות ולא רק המרות כתובות, מומלץ וניתן לקלוט הרבה יותר פניות מהאתר בעזרת שימוש ב- CallBack Banner המאפשר להגדיל את יחסי ההמרה ולהפיק יותר מכמות המבקרים הנוכחית. 

שיווק ומכירות
01/03/2022
5 דקות
איש יוצא מהטלפון ומושך לקוחות עם מגנט

מאמרים שישתלם לכם לקרוא

הכל
ניהול נכון ויעיל
שיפור חווית לקוח
טכנולוגיה וחדשנות
שיווק ומכירות
אילוסטרציה של נתב שיחות שפועל באופן יעיל
נתב שיחות עסקי: 10 טיפים שימושיים שישפרו את פעילות נתב השיחות שלכם
ניהול נכון ויעיל
25/02/2022
8.5 דקות
נציגי מוקד מרימים אצבע למעלה כי הם מרוצים מתפקוד המוקד
10 פעולות פשוטות שישפרו את ביצועי המוקד בקלות
ניהול נכון ויעיל
01/03/2022
8.5 דקות
איש עסקים מקליק בקלות כדי לחייג ליעד המבוקש
יש דרך קלה יותר לגרום ללקוחות לחייג אליך
ניהול נכון ויעיל
05/03/2022
3 דקות
ערכת ראש שמקרינה אור של מידע
הקלטת שיחות - איך לעשות את זה נכון ולמנף את העסק שלך
ניהול נכון ויעיל
15/03/2022
7 דקות
לקוח מדרג שירות לקוחות שלילי עד חיובי במחשב
חווית לקוח במוקדים טלפונים- אתגר? לא עם Voicenter
שיפור חווית לקוח
03/01/2022
6 דקות
ביצוע פעולות באופן עצמאי בטאבלט
Self service - הכח המניע של חווית לקוח
שיפור חווית לקוח
02/03/2022
5.5 דקות
גבר מדרג שירות חמישה כוכבים
חשיבות חווית לקוח
שיפור חווית לקוח
08/02/2022
6.5 דקות
איש עסקים מקליק על אייקון של טלפון שנמצא בתוך מגן
אבטחת מידע בעולם הטלפוניה
טכנולוגיה וחדשנות
25/01/2022
5.5 דקות
איש מחזיק בכף ידו ענן שמחובר לפלטפורמות שונות
6 סיבות טובות להעביר את התקשורת הארגונית לענן
טכנולוגיה וחדשנות
01/12/2021
5 דקות

10,279 מנויים לניוזלטר שלנו

אל תישארו מחוץ לעניינים!