לקבל כל נתון שרוצים בלחיצת כפתור

פילוח נתונים מותאם אישית לפי חודש, רבעון או שנתית, לשלוחות מסויימות או בהתאם למחלקות הארגון, מאפשרים ניהול BI במאקרו ושליפה של כל המידע מממשק אחד מרוכז, בקלות ובנוחות.

ידע הוא כוח - אבל זה לבדו לא מספיק כדי להפוך את הארגון ליעיל ורווחי.

מערכת טלפוניה שכוללת אנליזה ודוחות מובנים, בסנכרון מלא לשאר מערכות המידע של הארגון, תיצור את החיבור הטבעי והמתבקש כדי שהמידע שכבר ישנו ברשותך - יהפוך למנוע צמיחה והתייעלות.

הדוחות שלנו - הם הדוחות שלך

הממשק כבר מכיל המון דוחות מובנים שהכנו מבעוד מועד לשימוש מיידי, והמערכת כולה נבנתה כך שיהיה לך קל להתאים כל אחד מהם לצרכים שלך, לאופי הניהול של צוות העובדים ולתחום העיסוק של הארגון שלך

הנה כמה דוגמאות לפילוח נתונים שהלקוחות שלנו כבר מימשו במערכת:

ניתוח פרסונלי לתפוקה של הנציגים במוקד (מדדי אפקטיביות):

  • אחוז שיחות מוצלחות לכל נציג (בהתאם למדדי הארגון).
  • סטטיסטיקת שיחות - סה"כ שיחות/רק שיחות יוצאות/רק שיחות נכנסות. 
  • זמני שיחה ממוצעים לנציג לפי סוגי פניות.
  • יחס בין כמות דקות שיחה – למס' שיחות - לכל נציג.
  • דקות נוכחות לנציג ע"פ שעת הגעה, הפסקות, שעת יציאה והתפלגות השיחות.

ניתוח מאקרו לביצועי המוקד (כמחלקה):

  • זמן המתנה ממוצע לפי צוותים/מחלקות/מוצרים.
  • ניתוח נתוני Queue - כמות שיחות במקביל וממוצעי שיחות בהמתנה.
  • מדידת שיחות נכנסות לפי ערוצים ומקורות שונים.
  • ניתוח לחיצות מקשים בתפריטי IVR - נתוני DTMF.

ניתוח 'התנהגות קהל צרכנים':

  • ממוצע פניות של לקוח למוקד לפי ותק/נתוני צריכה/סיווג לקוח.
  • ממוצע אורך שיחה - לפי סוג מוצר/שירות.
  • ניתוח זמני עומס ('פיקים') – לפי ימים/שעות/עונות/טווח תאריכים.

בינה עסקית (Business Inteligence) היא הדרך שלך להפיק תועלת כלכלית מוחשית ומדידה, שנגזרת מהידע הארגוני שכבר ישנו ברשותך.
רק כך ניתן לנבא מגמות בתחום, להוביל ולשפר תהליכים ולהפיק מקסימום תועלת ממשאבי הארגון.

  • יצירת פרופיל לקוח מדיד בהתאם להיכרות עם צרכי קהל הפונים למוקד. 
  • זיהוי וסיווג התנהגויות צרכניות נפוצות.
  • מדידה של תהליכי שיווק ופרסום וטיוב לכדי שיפור מבוסס ביצועים.
  • זיהוי דפוסי סיכון לנטישת לקוח ויצירת איתות-אזהרה.
  • יצירת מאגרי מידע דינאמיים שמתעדכנים בזמן אמת.
  • טיוב ביצועי נציגים והגברת ניצולת כח-אדם.
 
לקבל כל נתון שרוצים בלחיצת כפתור

לנוחיותך, הכנו מדריך כלי ניטור ודוחות למוקד הטלפוני
ובו הסברים מפורטים אודות מסכי הדשבורד השונים,
עם המחשה ויזואלית של כל אחד מהדוחות הקיימים.

הורדת מדריך דוחות מפורט » 

כל התכונות

מוקדי שיווק ומכירות

מוקדי שירות ותמיכה

כלים לנציגים

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים