החייגן האוטומטי מאפשר הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי פעילות עסקית, לפי נציגים ושעות פעילות. החייגן יוזם שיחות באופן אוטומטי בקצב המחושב בהתאם לאחוז מענה צפוי של הרשומות, מספר הנציגים בקמפיין ומספר השיחות במקביל.
חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. החייגן מחליף את הצורך בחיוג ידני לרשימת לקוחות או לידים ע"י נציגי המוקד - כך שבמקום שהנציג יקבל רשימת מספרי טלפון או לקוחות שאליהם יש להתקשר באותו יום, מערכת המידע (CRM או קובץ Excel) שולחת אל מערכת הטלפוניה את רשימת המספרים לחיוג, בהתאמה לנציג מסוים, בשעות ספציפיות או על פי סטאטוס הלקוח. מערכת המידע מזרימה את האינפורמציה בהתאם להגדרות הביצוע, ומערכת הטלפוניה מבצעת חיוג אוטומטי כפול בו זמנית:
החיוג הראשון הוא שיחה יוצאת לרשומה שאליה יש להתקשר, החיוג השני הוא לנציג הרלוונטי, ולבסוף נוצר הקישור בין שתי השיחות. האינטגרציה מאפשרת להגדיר את כמות השיחות שיכנסו למוקד בו זמנית, את זמן המתנה בין שיחה לשיחה או הפסקות הנציגים, ובכך להתאים את יכולות המערכת לצרכי המוקד.
אלו אפשרויות עומדות לרשותכם בחייגן האוטומטי?
1. הפעילו מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי נציגים.
2. החייגן מתקשר באופן אוטומטי, הנציג מקבל רק שיחות חיות בהמתנה של מספר שניות בין שיחה לשיחה לצורכי תיעוד או אדמיניסטרציה.
3. החייגן האוטומטי מתעד את כל ה'אין מענה' ומבצע חיוג חוזר לפי הגדרות שנקבעו מראש.
4. ניתן למשוך אנשי קשר ממערכת חיצונית.
5. רצוי לחשב אחוז מענה מדויק לרשומות שבידכם כדי להחזיק בהמתנה את מספר השיחות המינימלי.
6. ניתן להקפיץ מסך עם כרטיס הלקוח מיד ברגע המענה באמצעות התוסף של Voicenter או במערכת המידע הארגונית.