מוקד טלפוני call center

פתרון תקשורת חדשני

אנו מספקים שירותי קול סנטר למעל 3,500 ארגונים בארץ ובחול, כלים ייחודיים לתפעול וניהול מוקד טלפוני מתקדם בענן. שפרו את חווית שירות הלקוחות והמכירות בארגון ותשארו תמיד בשליטה על התפוקות. השאירו פרטים וקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ ללא עלות עוד היום.

לקוחות ממליצים

אז למה לבחור ב-Voicenter? לאור שלוש סיבות עיקריות: חדשנות, יכולת להוציא לפועל בצורה מידית ומקצוענות.

המלצה של חברת Gett
ליאת פורת
מנהלת חווית לקוח, חברת Gett

Voicenter מובילה בתחום השרות. כל החברה החל מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים מסורים לתוצאה, שהיא הצלחה.

המלצה של חברת הכוורת
חיים כדורי
מנכ”ל ובעלים, הכוורת

תמיכה מעולה, שירות מצוין ובזכות יעילות המערכת שלהם המכירות שלנו השתפרו ב-15% בשנה האחרונה.

המלצה של חברת WINWIN מבית ידיעות אחרונות
אושרה לוי
סמנכ"לית שיווק ומכירות, WIN WIN

כחברה דינאמית וחדשנית, הפתרון שהוטמע ע"י Voicenter מספק מענה מדויק לצרכים שלנו, ומאפשר לנהל ולייעל תהליכים עסקיים בצורה אופטימלית.

  המלצה של סוכנות הביטוח קלי
אמיר הרוש
סמנכ"ל טכנולוגיות, קלי
כל הפתרונות במקום אחד
צור קשר להדגמה חינם
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים
 כלי AI
כלי AI

מוקד טלפוני - אתם שואלים אנחנו עונים

מהו מוקד טלפוני בענן?

מהם היתרונות במוקד טלפוני איכותי?

למה כדאי לבחור במוקד הטלפוני של Voicenter?

מה הן התכונות שחשוב לבדוק?