מוקד טלפוני call center
פתרון תקשורת חדשני
מוקד טלפוני call center
פתרון תקשורת חדשני
פלטפורמה מאוחדת שמתאימה את עצמה בדיוק לצרכים העסקיים שלך.
הפכו את השירות עם הלקוחות למותאם אישית באמצעות מגוון רחב של כלי ניהול מערכת בשירות עצמי.
בלי טריקים ובלי שטיקים. תדעו מראש על מה אתם משלמים מראש
הפכו את המוקד הטלפוני שלכם להכי עדכני היום ובעתיד באמצעות פלטפורמת טלפוניה בענן מבוזרת וייחודית שמאחדת את כל צרכי השירות במקום אחד
מוקד טלפוני (קול סנטר) יכול לסייע לכם לשפר את יכולות השיווק של העסק, להגדיל את המכירות, ולספק חוויית שירות יוצאת דופן. מוקדים טלפוניים לעסקים כוללים מגוון רחב של כלים לשירות בסביבות משרדיות מורכבות או עמוסות על מנת לשפר את היעילות והנצילות במשרד. פתרון תקשורת עסקית המאפשר נגישות עבור הלקוחות שלכם בצורה נכונה למחלקות הרלוונטיות, לשלוט על קצב הוצאת השיחות, להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לתפוקות המוקד ולהתממשק עם מערכת המידע הארגונית (CRM) - אין פלא שכולם בוחרים ב-Voicenter!
הצטרפו לקהל לקוחות רחב שכבר עושה שימוש נרחב ביכולות מערכת הטלפוניה של מערכת call center ונהנה ממגוון סיבות שאי אפשר להתעלם מהם
באמצעות תהליכי אופטימיזציה מלאים הכוללים חיבור הדדי בין מערכת הטלפוניה של המוקד למערכת ה CRM באמצעות כלי API פשוטים ניתן ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים ומאפשרים לכם לעבוד. פשוט. נכון.
שלוחת Softphone, טלפון IP או שלוחה סלולרית, בעזרת הטכנולוגיה של הטלפוניה בענן שלנו תמיד תישארו מחוברים ותשמרו על זמינות טלפונית מקסימלית - גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המשרד.
מערכת גמישה המאפשרת לצמצם או להרחיב שירותים ללא כל התחייבות ולשלם רק על מה שמשתמשים, תביא לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה של הטלפוניה הארגונית.
שירותים מתקדמים התואמים לצרכים בכל אורך מסע הלקוח מביאים לידי קבלת שירות נעים ופשוט. כמו כן, מגוון כלים המספקים אינדיקציה בזמן אמת במידה ונדרש לפעול לשיפור באופן מיידי.
תוכנה למוקד טלפוני שפותחה מתוך הסתכלות רוחבית על הצרכים של כלל המשתמשים בארגון ונותנת מענה אפקטיבי להשגת היעדים והמטרות
מוקד שמטרתו לבצע מכירה טלפונית או מוקד שמטרתו לתאם פגישות לאנשי המכירות של החברה נשען על התוצאה הסופית - הכנסות! מגוון כלים ייעודיים לפעילות כזו יביאו אתכם למקסימום תוצאות במינימום זמן.
חוויית שירות טלפוני יעילה וחיבור הלקוחות שלך לנציגים במוקד בדרך הכי קצרה ובמינימום זמן המתנה. ממשק Monitor בפרסונליזציה מלאה, מאפשר לך לתת מענה טלפוני איכותי.
אנחנו ב-Voicenter עיצבנו את המוצר שלנו מתוך הבנה כי הנציגים שלכם הם 'הקו הראשון' בנקודת המפגש של הארגון והלקוחות. לכן, פיתחנו עבורם כלי עבודה אפקטיביים החיוניים להצלחתם.
מערכת כל כך גמישה, כאילו בנינו אותה רק בשבילך.
לצרוך את כל שירותי התקשורת ישירות מהמקור - מפתח הטכנולוגיה, מאפשר לך לבחור את מה שמתאים בדיוק לצורך העסקי בכל רגע נתון, ולקבל שירות גמיש ומדויק לתפעול מוקד. המשוואה ברורה: להוציא מקסימום שיחות, להגיע לכמה שיותר לקוחות, במינימום משאבים. הכלים השימושיים להגברת תפוקות מאפשרים לך להגיע למיצוי אופטימלי של משאבי הארגון.
אז למה לבחור ב-Voicenter? לאור שלוש סיבות עיקריות: חדשנות, יכולת להוציא לפועל בצורה מידית ומקצוענות.
Voicenter מובילה בתחום השרות. כל החברה החל מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים מסורים לתוצאה, שהיא הצלחה.
תמיכה מעולה, שירות מצוין ובזכות יעילות המערכת שלהם המכירות שלנו השתפרו ב-15% בשנה האחרונה.
כחברה דינאמית וחדשנית, הפתרון שהוטמע ע"י Voicenter מספק מענה מדויק לצרכים שלנו, ומאפשר לנהל ולייעל תהליכים עסקיים בצורה אופטימלית.