חוויית שירות טלפוני יעילה ואיכותית וחיבור הלקוחות שלכם לנציגים במוקד דורשת כלים שיגרמו לנציגים לחייך והלקוח כבר ירגישו את זה בשיחה. לכן, השקענו מחשבה ומאמצים רבים, על מנת ליצור את המוצר המושלם (סופטפון) שיענה על הצורך של כלל לקוחותינו וצרכי שוק התקשורת בכלל. בניגוד לטלפון IP שנשאר סטטי מבחינת הפונקציונליות, ס Voicenter Softphone מתעדכן כל הזמן מול דרישות השוק המשתנות כך שתמיד תישארו עם כלי העבודה המעודכן ביותר שקיים.
Voicenter softphone

יתרונות שימוש ב-Voicenter Softphone
חברו את העובדים לפעילות העסקית מכל מקום
עולם העבודה החדש הביא עסקים קטנים כגדולים לסגל לעצמם תצורת עבודה מהבית. סופטפון הפך לכלי עבודה עיקרי שמאפשר לנציגים לדווח למנהל המוקד סטטוס זמינות בלחיצת כפתור בכל רגע נתון ומכל מקום. בנוסף לכך, מסך המוניטור שמשקף לנציגים את הסטטוס של מעגל ההמתנה שהם מחוברים אליו ואת הסטטיסטיקות הצוותיות מופיע בסופטפון ומשאיר אותם תחרותיים ומחוברים כאילו הם יושבים במוקד.
חסכו מקום בשולחן העבודה של הנציגים
מקלדת, עכבר, מסך, טלפון IP ועוד - זה מה שתמצאו בעמדת נציג שהולכת ומצטמצמת עם הזמן. שימוש בסופטפון דורש ערכת ראש המתחברת למחשב בעמדה, דבר שמקטין את המקום שנתפס על ידי טלפון IP וגורם לתחושה של נינוחות בעמדה. ונחשו מה? כשהנציגים שלכם מרגישים נינוחים, הלקוחות שומעים את זה.
חיבור בקלות באמצעות פרטי הכניסה של מערכת המידע הארגונית
התקנת סופטפון על גבי המחשב מבוצעת תוך כמה קליקים בלבד. כל שנדרש לעשות הוא להוריד את התוכנה ולהתחבר לשלוחה הרלוונטית עם שם משתמש וסיסמא ייחודיים או על ידי חיבור SSO. כלומר, למשתמשים אין צורך לזכור מספר רב של סיסמאות אלא רק את פרטי ההתחברות שלהם למערכת המידע כגון גוגל (Google), מייקרוסופט (Microsoft), אוקטה (Okta) ועוד.
תכונות – מאפייני טלפוניה

כל תכונות הטלפוניה המוכרות לכם מרוכזות בשלוחת ה- Softphone הממוחשבת וכוללות גם מאפיינים כמו:
- ניהול סטטוס נוכחות: כניסה, יציאה, הפסקת צהרים, הפסקה אדמיניסטרטיבית ועוד.
- מאפייני שיחה דינאמיים: השתקה (Mute), המתנה (Hold), נא לא להפריע (DND), מיזוג שיחות, העברת שיחה (עם/בלי התייעצות).
- זיהוי שם המתקשר ומס' הטלפון ממנו מגיעה השיחה.
- שיחת ועידה עד 4 משתתפים.
- היסטוריית שיחות עד 500 רשומות.
- הצגת נתונים סטטיסטיים לנציג.
- חסכון במשטח עבודה בעמדת הנציג.
- עדכונים ושדרוגים שוטפים לשלוחת ה-Softphone (בניגוד לשימוש בטלפון IP אשר אינו מתעדכן כלל).
תכונות – מאפיינים טכניים ודרישות מערכת
- תמיכה בפרוטוקול SIP לפי תקן SIP 3261
- אבטחת מדיה SRTP
- תמיכה בקידוד קול – G.729, G.711 u-Law & a-Law
דרישות מערכת מינימליות להתקנה:
- מעבד:
דרישות מינימום: Intel Core 2 Duo 2.1 GHz ומעלה.
דרישות מומלצות: Intel i5 / i7 2.4 GHz ומעלה.
- זיכרון (RAM):
דרישות מינימום: 4GB.
דרישות מומלצות: 8GB.
- שטח אחסון: לפחות 150MB פנויים על הדיסק הקשיח.
- מערכת הפעלה:10 Windows 8.1 \ Windows (יש להתקין Net Framework 4.5. ומעלה).
- חיבור אינטרנט: חיבור פס רחב (חיבור חוטי).
- כרטיס קול: Full-duplex, 16-bit (אוזניותUSB מכילות כרטיס קול מובנה).
- אוזניות ומיקרופון: ערכת ראש עם חיבור PL או חיבור USB.