Voicenter softphone

מקסימום פונקציונליות ותאימות לכל סוגי הפעילויות הטלפוניות בתוכנת חייגן אחת
preloader
עבודה במוקד הטלפוני בצורה יעילה ומתקדמת
אז מה הפלא שהנציגים מכורים ל-Voicenter softphone

חוויית שירות טלפוני יעילה ואיכותית וחיבור הלקוחות שלכם לנציגים במוקד דורשת כלים שיגרמו לנציגים לחייך והלקוח כבר ירגישו את זה בשיחה. לכן, השקענו מחשבה ומאמצים רבים, על מנת ליצור את המוצר המושלם (סופטפון) שיענה על הצורך של כלל לקוחותינו וצרכי שוק התקשורת בכלל. בניגוד לטלפון IP שנשאר סטטי מבחינת הפונקציונליות,  ס Voicenter Softphone מתעדכן כל הזמן מול דרישות השוק המשתנות כך שתמיד תישארו עם כלי העבודה המעודכן ביותר שקיים.

עבודה במוקד הטלפוני בצורה יעילה ומתקדמת

יתרונות שימוש ב-Voicenter Softphone

חברו את העובדים לפעילות העסקית מכל מקום

עולם העבודה החדש הביא עסקים קטנים כגדולים לסגל לעצמם תצורת עבודה מהבית. סופטפון הפך לכלי עבודה עיקרי שמאפשר לנציגים לדווח למנהל המוקד סטטוס זמינות בלחיצת כפתור בכל רגע נתון ומכל מקום. בנוסף לכך, מסך המוניטור שמשקף לנציגים את הסטטוס של מעגל ההמתנה שהם מחוברים אליו ואת הסטטיסטיקות הצוותיות מופיע בסופטפון ומשאיר אותם תחרותיים ומחוברים כאילו הם יושבים במוקד.

חברו את העובדים לפעילות העסקית מכל מקום

חסכו מקום בשולחן העבודה של הנציגים

מקלדת, עכבר, מסך, טלפון IP ועוד - זה מה שתמצאו בעמדת נציג שהולכת ומצטמצמת עם הזמן. שימוש בסופטפון דורש ערכת ראש המתחברת למחשב בעמדה, דבר שמקטין את המקום שנתפס על ידי טלפון IP וגורם לתחושה של נינוחות בעמדה. ונחשו מה? כשהנציגים שלכם מרגישים נינוחים, הלקוחות שומעים את זה.

חסכו מקום בשולחן העבודה של הנציגים

חיבור בקלות באמצעות פרטי הכניסה של מערכת המידע הארגונית

התקנת סופטפון על גבי המחשב מבוצעת תוך כמה קליקים בלבד. כל שנדרש לעשות הוא להוריד את התוכנה ולהתחבר לשלוחה הרלוונטית עם שם משתמש וסיסמא ייחודיים או על ידי חיבור SSO. כלומר, למשתמשים אין צורך לזכור מספר רב של סיסמאות אלא רק את פרטי ההתחברות שלהם למערכת המידע כגון גוגל (Google), מייקרוסופט (Microsoft), אוקטה (Okta) ועוד.

חיבור בקלות באמצעות פרטי הכניסה של מערכת המידע הארגונית

תכונות – מאפייני טלפוניה

preloader

כל תכונות הטלפוניה המוכרות לכם מרוכזות בשלוחת ה- Softphone הממוחשבת וכוללות גם מאפיינים כמו:

  • ניהול סטטוס נוכחות: כניסה, יציאה, הפסקת צהרים, הפסקה אדמיניסטרטיבית ועוד.
  • מאפייני שיחה דינאמיים: השתקה (Mute), המתנה (Hold), נא לא להפריע (DND), מיזוג שיחות, העברת שיחה (עם/בלי התייעצות).
  • זיהוי שם המתקשר ומס' הטלפון ממנו מגיעה השיחה.
  • שיחת ועידה עד 4 משתתפים.
  • היסטוריית שיחות עד 500 רשומות.
  • הצגת נתונים סטטיסטיים לנציג.
  • חסכון במשטח עבודה בעמדת הנציג.
  • עדכונים ושדרוגים שוטפים לשלוחת ה-Softphone (בניגוד לשימוש בטלפון IP אשר אינו מתעדכן כלל).

תכונות – מאפיינים טכניים ודרישות מערכת

  • תמיכה בפרוטוקול SIP לפי תקן SIP 3261
  • אבטחת מדיה SRTP
  • תמיכה בקידוד קול – G.729, G.711 u-Law & a-Law

דרישות מערכת מינימליות להתקנה:

  • מעבד:

              דרישות מינימום: Intel Core 2 Duo 2.1 GHz  ומעלה.

              דרישות מומלצות: Intel  i5 / i7 2.4 GHz  ומעלה.      

  • זיכרון (RAM):

              דרישות מינימום: 4GB.

              דרישות מומלצות: 8GB.

  • שטח אחסון: לפחות 150MB פנויים על הדיסק הקשיח.
  • מערכת הפעלה:10 Windows 8.1 \ Windows (יש להתקין Net Framework 4.5. ומעלה).
  • חיבור אינטרנט: חיבור פס רחב (חיבור חוטי).
  • כרטיס קול: Full-duplex, 16-bit (אוזניותUSB מכילות כרטיס קול מובנה).
  • אוזניות ומיקרופון: ערכת ראש עם חיבור PL או חיבור USB.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים

Faq

Question