שגרו

את המרכזיה 

לענן שיחסוך לכם

שירותי מרכזיה בענן שישדרגו את התקשורת הפנים ארגונית ויחסכו בהוצאות

3 סיבות טובות לבחור Voicenter

Professional

פלטפורמה מאוחדת שמתאימה את עצמה בדיוק לצרכים העסקיים.

Smart

הפכו את התקשורת עם הלקוחות לחכמה באמצעות הטכנולוגיה עדכנית ביותר.

Simple

פשוט לבחור חכם ולחבר את העסק לשירותי טלפוניה מתקדמים בענן!

מרכזיה לעסקים בענן

הפכו את המרכזיית טלפונים שלכם להכי עדכנית היום ובעתיד באמצעות פלטפורמת טלפוניה בענן מבוזרת וייחודית שמאחדת את כל צרכי הטלפוניה במקום אחד

פתרון טלפוניה לניהול קשרי לקוחות המסייע לך לשפר את יכולות השיווק של העסק, להגדיל את המכירות ולספק שירות לקוחות למשתמשים שלך. שירותי טלפוניה עסקית כוללים מערכת מרכזית IP מתוכננת שיכולה לטפל בסביבות משרדיות מורכבות או עמוסות כדי לאפשר ניתוב שיחות מרובות במקביל. יכולת זו נועדה לעזור לעסק שלך לחבר את הלקוחות שלך בצורה נוחה למחלקות הרלוונטיות. שירות זה מאפשר לעסק שלך לנהל שיחות נכנסות ויוצאות, מציע תכונות שונות ממספרים מקומיים, ניתוב שיחות (IVR) דינאמי, שירותי פקס וירטואליים, הקלטת שיחות ועוד.

עובדת במשרד שמחה משימוש במערכת VOICENTER

יתרונות

הקו המנחה שלנו הוא שירות באמצעות פלטפורמת תקשורת מאוחדת בזמן אמת המאפשרת לעסקים ומוקדים לספק חווית לקוח מצוינת, להפחית עלויות ולייעל תהליכים עסקיים

פתרון בינלאומי הכולל שרידות מלאה

בכל מקום ובכל זמן תהנו מיציבות וזמינות (uptime) גבוהה של 99.999% - כלומר אין תלות במיקום הגיאוגרפי של הארגון או של משתמשי הקצה.

ניהול פשוט, ידידותי וללא התחייבות

המערכת של Voicenter מאפשרת לנהל ולמשב את העובדים בצורה מושכלת גם מרחוק בעזרת כלי בקרה ומדידה ונתוני זמן אמת.

טכנולוגיה גמישה

דקות שיחה יוצאות לארץ ולחו"ל במודל לפי צריכה. הקמה וצמצום שלוחות ומשתמשים בכל זמן שרוצים. מה שצריך, כמה שצריך, מתי שצריך.

חדשנות טכנולוגית

הטכנולוגיה של Voicenter מתחדשת ללא הפסקה, כך שביצוע שדרוגים בשירותים נערכים בהתאם לצרכי השוק ומשתמשי הקצה כל הזמן.

מידע על פתרון

כל שירותי התקשורת שהארגון שלכם צריך במקום אחד!

במציאות עסקית דינמית ותחרותית, חייבים לראות את התמונה הרחבה ולשמור על זמינות גבוהה, כל הזמן. יש לנו פתרונות שישאירו אתכם תמיד בעניינים. בארגון קטן או מרובה מחלקות, בסביבת עבודה משרדית או מרוחקת, בשוק מקומי או בינ"ל, מרכזיה וירטואלית המתמקדת בצרכים העסקיים הייחודיים של כל משתמש היא מערכת תקשורת בה הפרט והארגון הופכים אחד.

כל שירותי המרכזיה המתקדמים של Voicenter בכף ידו של המשתמש
ניתוב שיחות (IVR) דינאמי
תפריט שכבתי ללא הגבלה, ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח או סוג הלקוח, מאפשרים לך לשמור על זמינות גבוהה וליצור מענה טלפוני מדויק ואיכותי. התאמה אישית למחלקות, זמנים או זיהוי המס' המתקשר - מקצר זמני המתנה ומאפשר מענה טלפוני מדויק ואיכותי.
איור של נתב שיחות מתקדם
שיחות פנימיות חינם
העברת שיחות בין סניפים מבוזרים וחיוג מקוצר בין שלוחות ללא עלות - מייעל תהליכי עבודה ומצמצם עלויות. גם אם המשרדים שלכם נמצאים בארץ או אפילו בחו"ל, העובדים שלכם ירגישו שהם עובדים באותו חלל עבודה.
שיחות פנימיות בתוך הארגון
הקלטת שיחות
תיעוד השיחות בהתאמה אישית לשלוחות, אחסון בארכיון ההקלטות בענן ושליפת קבצי אודיו בחיתוך פשוט ואינטואיטיבי, הם אמצעי גיבוי ותיעוד ומהווים כלי לאימות, הכשרה ובירור במחלקות הארגון השונות. כולל אחסון בענן או הורדת הקובץ למחשב .שירות אידיאלי להדרכת לעובדים, לצורכי אימות, ותיעוד בעסקאות מרחוק.
ממשק פירוט שיחות עם קישור להקלטה
פקס2מייל
קבלת פקסים (Fax2Mail) או שליחה מהמייל (Mail2Fax) לתעבורת מסמכים ישירות מתיבת הדוא"ל - מצמצמים את השימוש בנייר ומאפשרים תיוק ומעקב מסודר של כל מסמך פקס של הארגון. Fax2Mail או Mail2Fax ללא מיכשור פיזי, עם שליחה ופתיחה בסמארטפון, מצמצמים עלויות וחוסכים בנייר.
מייל שמכיל את הפקס שהתקבל
מייל2פקס
קבלת פקסים (Fax2Mail) או שליחה מהמייל (Mail2Fax) לתעבורת מסמכים ישירות מתיבת הדוא"ל - מצמצמים את השימוש בנייר ומאפשרים תיוק ומעקב מסודר של כל מסמך פקס של הארגון. Fax2Mail או Mail2Fax ללא מיכשור פיזי, עם שליחה ופתיחה בסמארטפון, מצמצמים עלויות וחוסכים בנייר.
שליחת פקס מתוך תיבת המייל
ממשק ניהול המרכזייה (Cpanel)
ממשק CPanel מאפשר ניהול ידידותי של הטלפוניה הארגונית כולה וגם של המשתמשים במערכת ותכונותיהם. הממשק תוכנן ועוצב בקפידה כך שמשתמשי הקצה יוכלו לנהל באופן עצמאי, בקלות מכל מקום ובכל זמן.
איור של ממשק הניהול של voicenter
חדרי ועידה וירטואליים
חסכו זמן בישיבות ופגישות פנים-אל-פנים. חדרי הועידה הוירטואלים מסייעים לערוך ולנהל שיחות מרובות משתתפים, מייצרים שיתופי פעולה ומגבירים יעילות וזאת ללא כל תלות במיקום הגיאוגרפי. ניתן להתחבר לחדר ועידה מכל אזור בעולם, ומכל טלפון. בסיום הפגישה תוכלו לתעד את תוכן השיחה באמצעות ההקלטה של החדר ועידה.
איור של אנשים מכל רחבי העולם שמשוחחים בניהם יחד בעזרת שירות חדר הועידה של Voicenter
הצפנת שיחות
מאובטח, שמור ומוגן, גם בענן - ללא צורך בציוד פיזי או בתוכנה ייעודית, כולל קידוד חיבורי הרשת, ושמירת המידע הארגוני. שירות בלעדי למרכזיה בענן!
איור של שיחה עם מגן שחוסם פרצות אבטחה
חיבור לאפליקציות עסקיות
אינטגרציה של מערכת הטלפוניה למערכות הארגון, הכוללת עדכון היסטוריית השיחות וכל ההקלטות לכרטיס איש הקשר באופן אוטומטי, הקפצת כרטיס לקוח בשיחה נכנסת וחיוג ישיר( Click2Call) בקליק ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. כך למעשה תוכל ליישם תהליכי עבודה מקוצרים, ליצור חוויית שימוש יעילה במיוחד ולשפר את חווית הלקוח באופן משמעותי.
איור של מסך מתוך מערכת המידע הארגונית בשילוב עם מערכת הטלפוניה המתקדמת של Voicenter
מוזיקה בהמתנה
הלקוח ממתין על הקו? הזדמנות מעולה להציע לו שירותים שיתנו לו ערך. השמיעו ג'ינגלים, קדמו מוצרים ושירותים או פשוט הנעימו את זמן ההמתנה של הלקוחות שלכם בעזרת מוזיקה בהמתנה התואמת את הצרכים העסקיים של העסק.
איור של מגוון הקלטות שמשמשות לצורך השמעה בעת המתנה למענה
תא קולי למייל
קבלה ושמיעת הודעות קוליות ישירות מהאימייל - הודעה קולית שהושארה לנציג תשלח למייל האישי שלו בצירוף קובץ קול הכולל את הקלטת ההודעה שהושארה. כל הודעה קולית תתקבל באימייל שתכלול את פרטי משאיר ההודעה ויוכל לשמוע את ההודעה שהוקלטה בזמן אמת דרך המחשב.
איור של הודעה קולית שנשלחת לתיבת המייל
דקות שיחה
דקות שיחה במודל "דיברת-שילמת" בתעריפים תחרותיים, בלי חריגות וללא התחייבות - מצמצמים בהוצאות ולא מבזבזים חבילת דקות.
איור שמדגים כמה המחיר זול ביחס למתחרים עבור דקות שיחה יוצאות
שירותי מספור
שירותי מספור בישראל או בחו"ל, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי של הארגון - עובדים כחברה מקומית בכל רחבי העולם!
מספרים מרחבי העולם שניתנים לשימוש במערכת voicenter
ציוד קצה
כל הציוד הדרוש להפעלת מרכזייה בענן - מגוון טלפונים, אוזניות ונתבים בטכנולוגיה חדשנית המתעדכנת לצרכים הדינאמיים גם בטווח הארוך.
איור של ראוטר, טלפון IP, וערכת ראש

לקוחות ממליצים

אז למה לבחור ב-Voicenter? לאור שלוש סיבות עיקריות: חדשנות, יכולת להוציא לפועל בצורה מידית ומקצוענות.

המלצה של חברת Gett
ליאת פורת
מנהלת חווית לקוח, חברת Gett

Voicenter מובילה בתחום השרות. כל החברה החל מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים מסורים לתוצאה, שהיא הצלחה.

המלצה של חברת הכוורת
חיים כדורי
מנכ”ל ובעלים, הכוורת

תמיכה מעולה, שירות מצוין ובזכות יעילות המערכת שלהם המכירות שלנו השתפרו ב-15% בשנה האחרונה.

המלצה של חברת WINWIN מבית ידיעות אחרונות
אושרה לוי
סמנכ"לית שיווק ומכירות, WIN WIN

כחברה דינאמית וחדשנית, הפתרון שהוטמע ע"י Voicenter מספק מענה מדויק לצרכים שלנו, ומאפשר לנהל ולייעל תהליכים עסקיים בצורה אופטימלית.

  המלצה של סוכנות הביטוח קלי
אמיר הרוש
סמנכ"ל טכנולוגיות, קלי
בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים