מרכזיית IP בענן -
זה כל מה שתקשורת עסקית צריכה (להיות)

מערכת טלפוניה ארגונית שמחברת אנשים לעסקים.

הכי טוב להתקשר, פשוט לדבר - 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים



כל שירותי התקשורת שהארגון שלך צריך במקום אחד!

דקות שיחה

במודל "דיברת-שילמת" ובתעריפים תחרותיים - מצמצמים בהוצאות ולא מבזבזים חב' דקות.

שירותי מיספור

בישראל או בחו"ל, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי של הארגון - עובדים כחברה מקומית בכל רחבי העולם!

ציוד קצה

טלפונים, אוזניות ונתבים בטכנולוגיה חדשנית - מתעדכנת לצרכים הדינאמיים גם בטווח הארוך.

כן. גם הטכנולוגיה היא שלנו
ויש בה הכל

תקשורת פנימית וחוץ ארגונית

בארגון קטן או מרובה מחלקות, בסביבת עבודה משרדית או מרוחקת, בשוק מקומי או בינ"ל,
מרכזיה וירטואלית שמתמקדת בצרכים העסקיים הייחודיים של כל משתמש היא מערכת תקשורת בה הפרט והארגון הופכים אחד.

ניתוב שיחות (IVR) דינאמי

התאמה אישית למחלקות, זמנים או זיהוי המס' המתקשר - מקצר זמני המתנה ומאפשר מענה טלפוני מדויק ואיכותי.

שיחות פנימיות חינם

בארץ או בחו"ל, כולל העברה בין סניפים מבוזרים וחיוג מקוצר בין שלוחות - מייעל תהליכי עבודה ומצמצם עלויות.

הקלטת שיחות

כולל אחסון בענן או הורדת הקובץ למחשב - אמצעי הדרכה לעובדים ולצרכי אימות, ותיעוד בעסקאות מרחוק.

שירותי פקס

Fax2Mail או Mail2Fax ללא מיכשור פיזי, עם שליחה ופתיחה בסמארטפון, מצמצמים עלויות וחוסכים בנייר.



זה לא הכל, יש לנו עוד פיצ'רים שיעזרו >>

עוד כלי תקשורת

כלים למנהלים

במציאות עסקית דינאמית ותחרותית, חייבים לראות את התמונה הרחבה ולשמור על זמינות גבוהה, כל הזמן. יש לנו פתרונות שישאירו אותך תמיד בעניינים.

אפליקציית מובייל

החלופה הניידת לשלוחה המשרדית שלך, מאפשרת זמינות גם בבית, בחדר הישיבות או בכנס בחו"ל, בלי לפספס אף שיחה.

חדרי ועידה וירטואליים

ניהול שיחות מרובות משתתפים, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי ובכל איזור זמן בעולם, מכל מקום ומכל טלפון.

הצפנת שיחות

ללא צורך בציוד פיזי או בתוכנה ייעודית, כולל קידוד חיבורי הרשת, ושמירת המידע הארגוני. שירות בלעדי למרכזיה בענן!



זה לא הכל, יש לנו עוד פיצ'רים שיעזרו >>

עוד כלי ניהול

חיבור לאפליקציות עסקיות

אינטגרציה של מערכת הטלפוניה למערכות המידע והמיחשוב של הארגון, מאפשרת לך ליישם תהליכי עבודה מקוצרים וליצור חוויית שימוש יעילה במיוחד.

חיבור ל CRM

עידכון היסטוריית השיחות וכל ההקלטות לכרטיס איש הקשר באופן אוטומטי, מאפשר הקפצת מסך בשיחה נכנסת וחיוג ישיר Click2Call ממסך המחשב.

חיבור ל Google Chrome

חיוג בלחיצת כפתור, ישירות מכל דף אינטרנט בדפדפן, חוסך את זמן ההקלדה ומאיץ תהליכי עבודה.

חיבור לאתר האינטרנט

הזנה של פרטי יצירת קשר בכל טופס באתר שלך תפיק שיחת טלפון יוצאת מהארגון אל הגולש באופן מיידי ואוטומטי, בלי שייצטרך להתקשר בעצמו או לחכות בתור למענה.



זה לא הכל, יש לנו עוד חיבורים מעניינים שיכולים לעזור >>

עוד אינטגרציות

ממשק ניהול המרכזייה



זה לא הכל, יש עוד פירוט על מסכי ניהול מכאן >>

עוד על ממשק הניהול

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים