נתב שיחות (IVR) דינאמי

תפריט שכבתי ללא הגבלה, ניתוב ישיר לשלוחה ידועה או העברת השיחה לגורם הרלוונטי ע"פ בחירת הלקוח, מאפשרים לך לשמור על זמינות גבוהה וליצור מענה טלפוני מדוייק ואיכותי.

ניתוב שיחה לפי זמנים

מערכת ניתוב שיחות כוללת התאמה לשעות וימי הפעילות של הארגון, עם אפשרות בחירה לגבי ההקלטה להשמעה, לאיזה תפריט ניתוב חלופי להעביר ומתי להפנות את השיחה לנציג תורן, למוקד השארת הודעות או לתא הקולי.

ניתוב שיחה כשאין מענה

כשהמשרד סגור, אם שיחה אחרת כבר מתקיימת במקביל או כשהשלוחה במצב DND ('נא לא להפריע') - השיחה תועבר ליעד חלופי לבחירתך - לסמארטפון, למזכירות, לשלוחה אחרת או לתא הקולי.
בלי שיחות שמתנתקות ובלי לקבל צליל תפוס.

ניתוב חלופי הוא פתרון אידיאלי במיוחד עבור ארגונים מבוזרים בין-לאומית: בסוף יום העבודה בארץ, כאשר המשרדים כבר לא מאויישים - בארה"ב המשרדים עדיין פתוחים ויכולים לספק גיבוי פנים-ארגוני }

ניתוב שיחה מזוהה

זיהוי מקור הניתוב של השיחה הנכנסת, ע"י הגדרת פרמטרים מזהים כמו שם מזוהה או מספר מזוהה קבוע – פרטים אלה יופיעו על גבי צג המכשיר אליו תופנה השיחה.

למה זה כ"כ טוב? כששיחה מנותבת לשלוחה בה עונים עבור שירותים שונים או בטלפון הנייד, ניתן לזהות את מקור הניתוב וכך לענות בהתאם לצורך }

צלצול קבוצתי Multi-Ring

ניתוב שיחות למספר מרובה של שלוחות בארגון, בו זמנית וללא הגבלה, עד למענה אנושי. הפניית השיחות אפשרית לכל סוג שלוחה במרכזייה, לטלפון נייח, נייד או Softphone, ואפילו לסניפים בחו"ל.

ניתוב אוטומטי אחרון

ניתוב אוטומטי של המתקשר אל הגורם האחרון עימו התקיימה שיחה בארגון, באמצעות זיהוי מספר הטלפון ממנו חויגה השיחה, מאפשר טיפול רציף בלקוחות ונותן תחושה אישית היוצרת מחוייבות.

ניתוב ישיר לשלוחה

העברה ישירה של השיחה ו"עקיפה" של תפריטי הניתוב המסועפים, ע"י הקשת מספר שלוחה ישירה הידועה מראש.
כך מגיעים למי שצריך בדרך הקצרה ביותר.
"שלום, הגעתם לחברת Voicenter, אם ידועה מספר השלוחה, אנא הקישו מספרה כעת" }

ניתוב לפי קוד זיהוי

זיהוי הלקוח במערכת עוד לפני המענה האנושי לשיחה, באמצעות הקשה של מספר ההזמנה או ת.ז, מאפשר לך לעדכן במידע אודות מצב החשבון של הלקוח, פירוט החיובים החודשיים שלו או סטטוס ההזמנה שבמערכת.
לפעמים, זו הסיבה להתקשרות, וייתכן שזה כל המידע שהלקוחות שלך צריכים.

תסריט ניתוב מונחה לקוח

נתב שיחות אשר כולל הגדרה עבור כל שיחה נכנסת בהתאם למאפייני הלקוח:
לקוח מסוג A ישמע הקלטות ומסרים ייעודיים עם תפריטי ניתוב למחלקות מסוימות,
לעומת לקוח מסוג B שינותב באמצעות תפריטים אחרים, וישמע הקלטות ומסרים מותאמים עבורו.
בנוסף, ניתן לקדם לקוחות מסוגים שונים בתור למענה, או לנתב לשלוחות ייעודיות המוגדרות ללקוחות מיוחדים (VIP ישירות למנהל/ת או אחמ"ש).

 
נתב שיחות (IVR) דינאמי

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים