כשמהפכת ה-AI פוגשת את הטלפוניה בעסק

למעלה מ-80% מהאינטראקציות העסקיות מתרחשות בשיחות קוליות.
כלי הAI של Voicenter מאפשרים לכם לרתום את המידע החיוני כדי לקבל החלטות מבוססות נתונים בזמן אמת, ולהניע את העסק להצלחה.
Voicenter גאה להציג יכולות פורצות דרך אלו כבר היום, ולאפשר לכם להנות ממהפכת ה-AI בדרך להשגת היעדים העסקיים שלכם, להגדיל הכנסות תוך צמצום עלויות באמצעות פישוט תהליכים עיסקיים, שיפור וחניכה לביצועי הנציגים, וייעול ואוטומציה במערכי התקשורת הארגונית.

כשהAI פוגש את מוקדי השירות והמכירה

הפתרונות הייחודיים של Voicenter, מבוססי הבינה המלאכותית ומאפשרים לכל מוקד טלפוני להנות מהטכנולוגיות פורצות הדרך בתחום.

בוט קולי חכם (מאוד)

עדיין מגייס נציגים בשר ודם? צרף לשורותיך נציג חכם שידע לענות ללקוחותיך 24/7, ולספק שירות איכותי ומיידי לכלל המתקשרים.
למד את הבוט אודות העסק שלך ותאפשר לו לבצע עבורך פעולות פשוטות (וגם סופר מורכבות וחכמות!) מבלי להשקיע זמן וקשב אנושיים, באופן ייסודי ומקצועי.

alt

תמלול שיחות

כלל השיחות בVoicenter מתומללות לטקסט באופן אוטומטי ומאפשרות למנהלים לקרוא את תוכן השיחה במקום להאזין, ובכך חוסכת זמן ניהול יקר, משפרת את הבקרה, מעצימה את המנהלים ומנגישה כלי בקרה לעמידה בדרישות העיסקיות המגוונות של כל עסק.

alt

אוטומציה מונעת AI

ייעול תהליכי העבודה עם אוטומציות חכמות, המטפלות במשימות חוזרות כמו ניהול פניות, מענה למיילים, שליחת הצעת מחיר, חיוב, ועוד מגוון אינסופי של אפשרויות נוספות. חבר את Voicenter לשאר מערכות המידע בארגון וקבל סינגריה שתאיץ את העסק שלך קדימה.

alt

עדיין לא הצטרפת למהפכת ה AI של Voicenter?

עם פתרונות הAI של Voicenter פעולות שוטפות כמו מענה לשיחות, סיכום שיחה, פתיחת קריאות, ביצוע הזמנות, מענה לפניות כתובות, יכול להתבצע באופן אוטומטי, ולאפשר להם להתרכז בעבודה האמיתית. עם הכוח של הAI תוכל לחסוך עלויות, לשפר את הביצועים וחווית העבודה ולספק חווית לקוח אופטימלית.

הAI של Voicenter עובד בשבילך תמיד

מרגע שהצטרפתם לשירות הכל מתומלל, מתועד, מקצר ומעלים זמני טיפול ארוכים, וללא השקעה בזמן ניהול וקשב מהמנהלים. שירותי הAI של Voicenter לא צריכים שתפנה אליהם, כדי שהם יהיו שם תמיד לסייע!

ניתוח רגשות

ניתוח רגשות בשיחות מאפשרת לזהות לקוחות מאוכזבים, שירותיות של הנציגים, תכונות אופי של המשתתפים בשיחה, נקודות כאב של לקוחות, מרמת המשפט ועד מבט רוחבי להשוואת נציגים, צוותים, לפי תקופה, סוג השיחות, וכד'.

רתום את התובנות העיסקיות לשיפור מתמיד של העסק - כי עם רגשות לא מתווכחים!

alt

תובנות מתקדמות

קבל תובנות מיידיות, פעולות לביצוע, ודחוף את העסק שלך להצלחה!
הפוך כל נציג לכוכב על באמצעות סיכום שיחה אוטומטי, ניסוח מענה אוטומטי לצורך סיכום השיחה בדואל, המלצות להמשך טיפול, נקודות לשיפור, והכל באופן אינטואטיבי ואוטומטי וללא הצורך בהשקעת זמן מנהלים יקר

alt

היתרונות העיסקיים של שירותי הAI של Voicenter

יעילות, שיפור חווית הלקוח, הגדל המכר, שיפור חווית הנציג, שיפור יכולות הניהול והבקרה, זיהוי נטישות, זיהוי מגמות שוק, שיפור הטיפול בהתנגדויות בתהליך המכר, ועוד כל כך הרבה כלים חדשים שנפרשים בפני הארגון. נשאר רק להחליט עם מה מתחילים.

חסוך בזמן נציגים, חסוך בזמן מנהלים, חסוך זמן תפעולי, חסוך בעלויות גיוס והכשרה, חסוך בעלויות הרכשת לקוחות, חסוך בעלויות עמידה בדרישות רגולטוריות והמנע מקנסות. התקדם עכשיו ותחליט כיצד להתחיל לחסוך קודם.

ניתוח השיחות מבטיח עמידה בדרישות החוק ותקנות שונות בסביבה העיסקית שלך, לפי תחום העיסוק המגבלות והצרכים שלו.

ייעל את העסק !

ביצוע פעולות מגוונות באופן אוטומטי על ידי הבוט שלנו וללא הצורך בהשקעה במשאב האנושי היקר מכול, יאפשר לעסק שלך לייעל תהליכים, לקצר זמנים, ולמכור יותר, תוך צמצום ההוצאות.

שפר את חווית הלקוח

Voicenter מאפשרת להתאים את האינטראקציה באופן אישי לכל לקוח, גורמת ללקוח להרגיש מוערך ומובן, מקצרת את זמן מתן השירות, מנתחת את רגשות הלקוחות ומבטיחה את שביעות הרצון של הלקוחות ונאמנותם לעסק.

העצמת הנציג בתקצור הפניות הקודמות והיסטורית הלקוח בזמן המענה לשיחה - מבטיחה להנגיש לנציגים את המידע הנדרש על מנת לתת שירות איכותי מקצועי וטוב.

שירות לקוחות מותאם אישית

נצל את המידע הקיים במערכות המידע הארגוני והעצמתו בתוכן השיחות הקוליות מאפשרת לנציגים האוטומטיים והאנושיים לקבל תמונה מקיפה על הלקוח בזמן אמת, לשלוף את הנתונים החשובים לשיחה וללקוח ולתת חוויה אישית וייחודית.

חזק את נאמנות הלקוחות

זהה מגמות שליליות כגון תלונות החוזרות על עצמן, מילים שליליות ובעיות שירות מבעוד מועד וטפל בהן כדי להבטיח שהלקוחות תמיד יהיו מרוצים. הAI של Voicenter תמיד שם איתך כדי לשמור על שביעות הרצון ולחזק את נאמנות הלקוחות.

עדיין מגייס רק בני אדם?

חסוך מעט מהמשאב היקר ותן לנציג האוטומטי שלנו לקחת חלק מהנטל. תן לנו לטפל בפניות השגרתיות ותאפשר לנציגים והמנהלים להתמקד במה שחשוב באמת. חסוך משרות מלאות, ושפר את חווית העובדים במוקד עם חבר חדש שיעזור להם להתמודד בהצלחה בעומסים, במענה מסביב לשעון, ושיפור התהליכים העיסקיים המערבים שיחות טלפוניות באופן אוטומטי מלא ומדוייק.

זה גם חכם וגם יפה!

כאשר ציפיות הלקוחות ממשיכות לעלות, בינה מלאכותית מציעה דרך להישאר תחרותיים ולעמוד בדרישות אלה. על ידי אוטומציה של משימות שגרתיות, התאמה אישית של אינטראקציות עם לקוחות, ואספקת נתונים אנליטיים בעלי ערך, בינה מלאכותית יכולה להפוך את מוקד השירות שלך לכלי רב עוצמה לצמיחה עסקית. באמצעות תוכנת מוקד השירות מבוססת הבינה המלאכותית שלנו, תוכל לקחת את שירות הלקוחות שלך לרמה הבאה ומעבר לה.

alt

לוח בקרה המציג ציר זמן של שיחות, ציוני רגש בשיחה, מפת חום רגשית, סיכום שיחה, תובנות, מילות מפתח, כוונות ועוד כלים מעולים נוספים.

alt

אנו משקיעים רבות בהנגשת המידע הרב באופן האינטואטיבי והטוב ביותר על מנת לאפשר למשתמשי הארגון להנות מהידע בזמן אמת ולשפר את התנהלותם.

הצטרף למהפכת הAI של Voicenter!
גלה את הבינה המלאכותית היום: חכמה יותר, מהירה יותר, ו-24/7 - כי העתיד לא יחכה