מידע חשוב:
1. שירות הVoiceBot, הבוט הקולי של Voicenter ממשיך להשתדרג בקצב מהיר עם הוספת יכולות מרובות שייתכן ולא מתוארות במסמך זה. ניתן תמיד לפנות למחלקת המכירות שלנו על מנת לברר על צרכים נוספים שייתכן וכבר נתמכים, או שתרצו להציע.
2. ברוב המקרים, השירות עושה שימוש בשירותי צד שלישי כמתואר בתנאי השימוש.
3. נמליץ תמיד לאפשר העברת השיחה לנציג אנושי בכדי להבטיח איכות שירות גבוה תמיד. לפעמים, אין תחליף לשירות אנושי.
4. הגדרות הבוט נועדו להסביר לו כיצד לזהות את כוונת הדובר "Intent" - לפעול על פי הכוונה מראש למצב זה.
5. במידה והמתקשר מוגדר כאיש קשר במערכת ה-CRM, מומלץ לשלב טרם הפעלת הבוט - את איסוף הפרטים החשובים לגביו, ובכך לדייק את צרכיו ואת הפרסונליזציה שהבוט יוכל להעניק ללקוח ולשפר את חווית השירות שלו.
הסבר כללי:
איך השירות עובד?
1. מתבצעת שיחה נכנסת מלקוח שמתקשר לעסק.
2. (שלב אופציונלי) מערכת הטלפוניה של Voicenter פונה לCRM ומקבלת עליו את הפרטים הרלוונטים: שמו, האם ישנה פניה פתוחה, באיזה מוצר התעניין, וכד'.
3. הCRM מעבד את המידע, מזהה כי יש להעביר את הלקוח לVoiceBot מסויים שהוגדר בVoicenter (כמובן שניתן להגדיר רשת של Botים כך שכל אחד יתמקצע בעולם התוכן של הפניות הרלווניות אליו).
4. הBot עונה לשיחה ופועל על פי ההנחיות שניתנו לו ולאור המידע הנוסף שסופק לו כרגע מהCRM.
סוג הבקשה:
POST
פורמט הPayload של הבקשה:
JSON
דוגמא לפנייה (Request) של Voicenter לקישור שיסופק על ידיכם:
1. POST- Application/X-WWW-Form-Urlencoded: