הפיכת כל שיחת שירות נכנסת לחווית שירות מושלמת

ai-features-header-img

מוקדי שירות חווים עומסים הגורמים לזמני המתנה ארוכים, תסכול לקוחות ואף נטישה, במיוחד בשעות העומס ומחוץ לשעות הפעילות. החזקת כוח אדם זמין 24/7 היא יקרה ולא תמיד אפשרית. הפתרון הוא מענה קולי מיידי, חכם ואוטומטי המקבל את פני הלקוחות 24/7. במקום להמתין בתור, הלקוח מנהל שיחה טבעית עם נציג וירטואלי שמבין את צרכיו, עונה על שאלות נפוצות ואוסף פרטים חיוניים באופן מיידי.

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

ה-Voicebot של Voicenter אינו כלי חיצוני, אלא "נציג שירות וירטואלי" שמוטמע בליבת מרכזיית הענן שלכם.

הוא נבנה כדי להעניק ללקוחות שלכם חוויה רציפה עם 100% זמינות ואפס זמן המתנה.

הבוט הידידותי מנהל דיאלוג טבעי ומאפשר לכם להעניק שירות יוצא דופן גם כשהמשרד סגור, תוך הגדלה משמעותית של היעילות התפעולית.

איך זה עובד:

הבנת שפה טבעית (NLU):

הבוט מסוגל להבין את כוונת הלקוח גם אם היא מנוסחת באופן חופשי ולא מדויק ("רציתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי" לעומת "בדיקת סטטוס הזמנה").

alt

ניהול דיאלוג רב-שלבי:

הבוט יודע לשאול שאלות הבהרה, לאמת את זהות הלקוח, ולאסוף את כל הנתונים הרלוונטיים בצורה שיחתית וטבעית.

alt

העברה חכמה (Warm Transfer):

 אם הפנייה מורכבת ודורשת נציג אנושי, הבוט לא סתם מעביר את השיחה לתור כללי. הוא מבצע ניתוב חכם על בסיס נושא הפנייה, ומעביר לנציג האנושי את תמליל השיחה המלא יחד עם סיכום מפתח של מהות הפנייה. כך, הלקוח לא צריך לחזור על עצמו, והנציג מתחיל את השיחה כשהוא כבר מצויד בכל המידע.

alt

זה בדיוק הAI שחיפשתם?

השאירו פרטים עכשיו ויועצי הAI שלנו יחזרו אליכם בהקדם
whats-app-icon