ממשק הניהול שלנו (Cpanel) פותח ומתוחזק על ידי מומחים לחווית משתמש ומתעדכן מתוך הבנה שבסופו של דבר הלקוחות מעדיפים לבצע בעצמם שינויים תוך כמה שפחות פעולות בדרך. בלחיצת כפתור תוכלו לשנות הגדרות, להוסיף או להסיר שירותים, להעניק הרשאות, להגדיר את נתב השיחות, לצפות נתונים בזמן אמת וליהנות משקיפות מלאה בכל הנוגע להתנהלות המשתמשים במערכת הטלפוניה בארגון. לכן לא פלא שאחת הסיבות העיקריות שלקוחות בוחרים Voicenter, היא ממשק ניהול ידידותי וייחודי שמנגיש בצורה ויזואלית מגוון תכונות ייחודיות של מרכזייה בענן וכלים הכי מתקדמים שקיימים בשוק התקשורת בעולם.
Cpanel ממשק ניהול אינטואיטיבי
יתרונות של ממשק הניהול (Cpanel) של Voicenter
חווית משתמש חדשנית
בעת תכנון ובניית ממשק הניהול שלנו לקחנו בחשבון את משתמש הקצה שלא תמיד זמין ליד עמדת מחשב אבל חייב להישאר מחובר לניהול העסק גם מחוץ למשרד. ממשק הניהול שלנו הוקם במטרה לפשט לכם את הנתונים מול העיניים כך שהוא מותאם לעבודה גם מטלפון נייד או טאבלט. ככה לא תהיו חייבים להיות נעולים במשרד כדי לצפות בביצועים העסקיים שלכם או לבצע פעולות בקליק במערכת הטלפוניה המתקדמת שלכם.
נעשה את הדברים פשוטים
העיקרון המנחה של ממשק הניהול שלנו הוא להשאיר את כל הדברים פשוטים. בין אם המנהל, גורם טכני או כל אחד אחר נדרשים לתפעל את המערכת - ה-Cpanel שלנו יוודא שלא תסתבכו. כל כפתור שאתם צריכים ממוקם בדיוק במקום הנכון וגם אם הסתבכתם ואתם לא בטוחים תמיד תוכלו לעמוד עם העכבר על האייקון "גלגל הצלה" ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם כדי לבצע את הפעולות באופן הנכון.
היררכיה ארגונית בהתאמה אישית
ממשק הניהול שלנו מתאים את עצמו לאופי הארגוני בין אם מדבר בארגון שטוח או ארגון היררכי. במידה ומדובר בארגון שטוח הפתרון פשוט ואם מדובר בארגון היררכי פישטנו עבורכם את ניהול המערכת. ה-Cpanel מאפשר הגדרה של עץ חשבונות היררכי כאשר כל חשבון יכול לצפות, לערוך ולהגדיר את החשבון שלו ואת החשבונות שנמצאים תחתיו בהיררכיה. כך המנכל לדוגמא יכול לקבל את כל המידע שהוא צריך בחשבון העל וכל אחד ממנהלי המחלקות יכול לקבל את הנדרש לו לביצוע עבודתו רק בחשבון הרלוונטי אליו.
אילו פעולות ניתן לבצע ב-Cpanel
ממשק הניהול (Cpanel) מאחד בתוכו את היכולת להגדיר ולערוך את תכונות המרכזייה, צפיה בעומסים בזמן אמת ובדוחות מערכת. כל אלו נדרשים לתפעול וניהול מרכזיית ענן שעל פניו נשמע כמו משימה לא פשוטה בקלות וביעילות.
אלו הפעולות וההגדרות שתוכלו לבצע באופן עצמאי בממשק הניהול לא משנה היכן אתם נמצאים:
1. הוספה והסרה של משתמשים ושלוחות.
2. הגדרת היררכיה חשבונאית.
3. הרשאות למשתמשים בהתאם לצורך הארגוני.
4. צפייה בהיסטוריית שיחות כולל סינון ואיתור שיחה בפירוט השיחות לפי מלמעלה מ-50 פרמטרים והאזנה להקלטות שיחה.
5. ניהול מעגלי המתנה - נציגים (שיוך למעגלים), הגדרות מעגל, מיומנות, משקלים וקולבק.
6. הקמה והגדרת קמפיינים של חייגן אוטומטי.
7. ניהול והגדרת סטטוס משתמש בהתאמה אישית.
8. ניהול משתמשים סלולר ללא גבולות.
9. עריכת נתב השיחות
10. ממשק מוניטור, נתוני זמן אמת ודוחות.
11. הקלטות מערכת (עבור תאים קוליים ונתב השיחות).
12. פתיחת פניית שירות למחלקת התמיכה וסטטוס פניות.
13. חיוג מהיר / מקוצר.
14. תא קולי למייל.
15. מעבר לאתר תמיכה.
16. ניהול יעדים חסומים לשיחות יוצאות - Blacklist.
17. הגדרת אנשי קשר מורשים לבצע פעולות בחשבון.
18. ממשק כספים הכולל סטטיסטיקות ונתוני שימוש מסודרים בדוחות וגרפים, כרטסת ריכוז התשלומים, תעריפי שיחות, היסטוריית התשלומים, כולל הורדה של חשבוניות חתומות דיגיטלית.
19. ניהול כתובות IP המורשות להתחבר למרכזיית ענן של Voicenter.