נתב שיחות דינאמי לעסקים (IVR)

תפריט קולי מתקדם שמאפשר ללקוחות שלכם להגיע הכי רחוק שאפשר בזמן המתנה הקצר ביותר
Preview
אין שני לרושם ראשוני של נתב השיחות העסקי
לקוחות המעוניינים ליצור עמכם קשר יגיעו ישירות לנתב השיחות - זה הפנים של העסק שלכם

פשטות הניתוב השיחה ליעד המבוקש, הג'ינגל והאינפורמציה שהם ישמעו בזמן ההמתנה, ביצוע פעולות בנתב ללא צורך בשירות אדם, כל אלה יקבעו כיצד הלקוחות שלכם ירגישו לפני השיחה, בזמן השיחה ואחריה. נתב השיחות העסקי של Voicenter גמיש ומאפשר לכם לתת מענה ללקוחות בערוצי התקשרות נוספים כגון, וואטסאפ, רשתות חברתיות ועוד. 

IVR מתקדם או בשמה המלא מערכת תגובה קולית אינטראקטיבית מביאים גמישות ללא תחרות למערכת הטלפוניה העסקית. נתב השיחות הוא מערכת תגובות קוליות אוטומטיות מוגדרות מראש בממשק קל לתפעול. התגובה האוטומטית עונה לשיחות נכנסות ומסייעת למתקשרים על ידי העברתם בהתאם לבחירות בנתב למחלקה או נציג הנכונים ואף לסייע להם להשלים משימות פשוטות.

הגדרת הניתוב מתבצעת באופן פשוט וקל (Drag & Drop) בעזרת ממשק הניתוב שלנו ובמידת הצורך תמיד מוזמנים להתייעץ עם יועץ תקשורת המקצועיים שלנו ללא עלות.

אין שני לרושם ראשוני של נתב השיחות העסקי

יתרונות שימוש בשירות

חוויה ייחודית ללקוח

נתב השיחות עסקי של Voicenter מאפשר התאמה מלאה לפלח הלקוחות שלכם. הגדירו את הנתב בהתאם לשפה המדוברת ביעד ממנו אתם צופים לקבל שיחות ותנו ללקוח תחושה שאתם נמצאים באותו מקום גיאוגרפי ובעיקר מדברים את אותה שפה. הגדרה יעילה של נתב שיחות הווירטואלי תיתן מענה גם כאשר לקוחות רבים מתקשרים בו זמנית ויקנה ללקוח את התחושה שיש מי שדואג לתת לו שירות איכותי.

זמינות ללא פשרות

נתב השיחות הווירטואלי אף פעם לא ישן ומתעייף ומאפשר לכם להיות זמינים ללקוחות גם שאתם לא זמינים. כפי שידוע לכם, פעילות של טלפוניה עסקית בענן דורשת חיבור יציב לאינטרנט, אבל מה קורה שפתאום נפל האינטרנט או החשמל? נתב השיחות המתקדם של Voicenter יודע לזהות שהשלוחות אינן פעילות ומבצע באופן אוטומטי הפניה למספרים שהוגדרו מראש כגון מוקד הודעות, טלפונים סלולריים וכד'. מעבר לכך, תוכלו לבצע את הפניות למספרים חיצוניים גם מחוץ לשעות הפעילות.

תנו ללקוחות להחליט באיזה פלטפורמה הם רוצים לקבל שירות

אנו מניחים שאם תשאלו את הלקוחות שלכם, לא מעט מהם יגידו שהם מעדיפים לקבל שירות בפלטפורמה שלא מצריכה מהם לדבר בטלפון. מתוך הנתב שיחות העסקי של Voicenter ניתן להעביר את השיחה לפלטפורמה אחרת כגון, וואטסאפ, טלגרם, פייסבוק צ'אט או אפילו לאפשר ללקוח מעבר לקבלת שירות באפליקציה ייעודית לכם (בשיתוף עם Dial My App). כך למעשה תוכלו בקלות להפחית את העומסים על המוקד ולחסוך את הצורך בכוח אדם.

Preview

איך נתב השיחות הוויראוטלי (IVR) עובד?

ה- Cloud IVR הוא תכונה המאפשרת למרכזיית ענן לקבל שיחות נכנסות ולהפנות אותן למחלקה או לשלוחה הרלוונטית. ה- IVR מתפקד כעץ טלפון ומספק למתקשרים אפשרויות תפריט עבור מחלקות ומשימות או פעולות שונות. המתקשר פשוט מנווט את עצמו בתפריט המותאם אישית באמצעות קול ומקלדת הטלפון ומערכת IVR מעבירה אותם למחלקה הנכונה או עוזרת להם להשלים פעולה. עסקים וארגונים רבים משתמשים במערכות IVR כדי לתת למתקשרים מידע מיידי על החברה או על החשבון הספציפי שלהם.

 

ניתן לתכנת את ה-IVR לספק את היכולות הבאות:

 

1. מידע - שעות הפעילות, פרטים רלוונטיים למתקשר.

2. השמעת ג'ינגל ל"חימום" הלקוח לקראת מענה.

3. הפניית שיחה למחלקה או קבוצה בו זמנית.

4. הפניה למעגלי המתנה מתקדמים.

5. הפניה באין מענה לאחר זמן מסויים של המתנה.

6. הפניה מחוץ לשעות הפעילות.

7. הפניה בעת אי זמינות של השלוחה המבוקשת (בעיית אינטרנט או חשמל).

8. הפניה לשיחה חוזרת - קולבק (CallBack).

9. הגדרת קבצי שמע שונים בהתאם לשפה המדוברת.

10. הפניה ישירות לשלוחה בחיוג מקוצר מתוך הנתב.

11. הפניה למקור חיצוני כגון וואטסאפ, טלגרם, רשתות חברתיות וכד'.

12. שליחת סמס מתוך הנתב.

13. ניתוב מותאם אישית (External IVR) בהתאם לפרטי הלקוח במערכת המידע הארגונית.

14. עריכת סקרים שבהם המתקשר עונה על שאלון באמצעות מספרים במקלדת שלו.

 

נתב מתקדם הוא יתרון מרכזי עבור חברות עם נפח שיחות גבוה כפי שהוא ממיין דרך שיחות נכנסות על ידי ארגון ותיעדוף שלהם. במקום להציף את פקידת הקבלה שלכם בשיחות, השתמשו ב- IVR כדי לכוון כל מתקשר ליעד הרצוי. השיחות מסווגות ביעילות ויטופלות על-ידי IVR כדי להוזיל עלויות, להגביר את הפונקציונליות ולשפר את שירות הלקוחות.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים