נתב שיחות דינאמי לעסקים (IVR)

תפריט קולי מתקדם שמאפשר ללקוחות שלכם להגיע ליעד הנכון ביותר עבורם ללא המתנה. חובה בכל ארגון
preloader
אם נמאס לכם לענות לכל טלפון שמתקשר לארגון והפתרון היה ידוע מראש - נתב IVR וירטואלי עסקי
לקוחות המעוניינים ליצור עמכם קשר יגיעו ישירות לנתב השיחות - יהנו משירות עצמי, הודעות שיווקיות, יקבלו מענה

מערכות IVR מבצעות הפניית שיחות ליעד המבוקש, משמיעות ג'ינגל או מוזיקה בהמתנה או מידע מסחרי שהם ישמעו בזמן ההמתנה, ביצוע פעולות בנתב ללא צורך במענה אנושי, כל אלה יחליטו כיצד הלקוחות שלכם ירגישו לפני השיחה, בזמן השיחה ואחריה. הנתב העסקי של Voicenter מאפשר לכם לתת פתרונות ושירותים ללקוחות בערוצי התקשרות נוספים כגון, וואטסאפ, רשתות חברתיות ועוד. 

IVR מתקדם או בשמו המלא interactive voice response מביאים גמישות ללא תחרות למערכת הטלפוניה העסקית, מאפשר ליצור התנהגויות מוגדרות מראש בממשק קל לתפעול. התגובה האוטומטית עונה לשיחות נכנסות ומסייעת למתקשרים על ידי העברתם בהתאם ללחיצות והפניה למחלקה או לנציג הנכונים ואף לסייע להם להשלים משימות פשוטות.

הגדרת הניתוב מתבצעת באופן פשוט וקל (Drag & Drop) באמצעות שימוש בממשק הניהול שלנו. אל תחכו בגלל שיש לכם עוד שיחה לענות לה במקביל. הזמינו את פתרון התקשורת הנכון עבורכם היום. במידת הצורך תמיד מוזמנים להתייעץ עם יועץ התקשורת שלנו ללא עלות.

אין שני לרושם ראשוני של נתב השיחות העסקי

יתרונות שימוש בשירות

חוויה ייחודית ללקוח

נתב עסקי של Voicenter מאפשר התאמה מלאה לפלח הלקוחות שלכם. הגדירו את הנתב בהתאם לשפה המדוברת ביעד ממנו אתם צופים לקבל שיחות ותנו ללקוח תחושה שאתם נמצאים באותו מקום גיאוגרפי ובעיקר מדברים את אותה שפה. הגדרה יעילה של נתב שיחות הווירטואלי תיתן מענה גם כאשר לקוחות רבים מתקשרים בו זמנית ויקנה ללקוח את התחושה שיש מי שדואג לתת לו שירות איכותי.

חווית לקוח

זמינות ללא פשרות

נתב IVR הווירטואלי אף פעם לא ישן ומתעייף ומאפשר לכם להיות זמינים ללקוחות גם שאתם לא זמינים. כפי שידוע לכם, פעילות של טלפוניה עסקית בענן דורשת חיבור יציב לאינטרנט, אבל מה קורה שפתאום נפל האינטרנט או החשמל? נתב השיחות המתקדם של Voicenter יודע לזהות שהשלוחות אינן פעילות ומבצע באופן אוטומטי הפניה למספרים שהוגדרו מראש כגון מוקד הודעות, טלפונים סלולריים וכד'. מעבר לכך, תוכלו לבצע את הפניות למספרים חיצוניים גם מחוץ לשעות הפעילות.

זמינות

תנו ללקוחות להחליט באיזה פלטפורמה הם רוצים לקבל שירות

אנו מניחים שאם תשאלו את הלקוחות שלכם, לא מעט מהם יגידו שהם מעדיפים לקבל שירות בפלטפורמה שלא מצריכה מהם לדבר בטלפון. מתוך הנתב שיחות העסקי של Voicenter ניתן להעביר את השיחה לפלטפורמה אחרת כגון, וואטסאפ, טלגרם, פייסבוק צ'אט או אפילו לאפשר ללקוח מעבר לקבלת שירות באפליקציה ייעודית לכם (בשיתוף עם Dial My App). כך למעשה תוכלו בקלות להפחית את העומסים על המוקד ולחסוך את הצורך בכוח אדם.

שירותים דינמיים

ניתוב שיחה מונחה לקוח

איחוד כוחות בין נתב השיחות המתקדם עם מערכת המידע (CRM) תאפשר התאמה מדויקת ויעילה של ניתוב השיחה. לדוגמא, הפנו את השיחה ישירות לנציג שיש לו משימה פתוחה במערכת ניהול הלקוחות שקשורה ללקוח שהתקשר - ככה הלקוח לא יצטרך לחזור על הסיפור שלו כדי לקבל את השירות שהוא ראוי לו ויחסוך זמן עבודה של נציגים אחרים בהבנת המקרה הרלוונטי.

ניתוב שיחה מונחה לקוח

איך נתב השיחות הוויראוטלי (IVR) עובד?

preloader

מערכת ה IVR הוא תכונה המאפשרת למרכזיית ענן לקבל שיחות נכנסות ולהפנות אותן ליעד או לשלוחה הרלוונטית. ה- IVR מתפקד כעץ טלפון ומספק למתקשרים אפשרויות תפריט עבור מחלקות ומשימות או פעולות שונות. המתקשר פשוט מנווט את עצמו בתפריט המותאם אישית באמצעות קול ומקלדת הטלפון ומערכת IVR מעבירה אותם למחלקה הנכונה או עוזרת להם להשלים פעולה. עסקים וארגונים רבים משתמשים במערכות IVR כדי לתת למתקשרים מידע מיידי על החברה או על החשבון הספציפי שלהם.

 

ניתן לתכנת את ה-IVR לספק את היכולות הבאות:

 

1. מידע - שעות הפעילות, פרטים רלוונטיים למתקשר.

2. השמעת ג'ינגל ל"חימום" הלקוח לקראת מענה.

3. הפניית שיחה למחלקה או קבוצה בו זמנית.

4. הפניה למעגלי המתנה מתקדמים.

5. הפניה באין מענה לאחר זמן מסויים של המתנה.

6. הפניה מחוץ לשעות הפעילות.

7. הפניה בעת אי זמינות של השלוחה המבוקשת (בעיית אינטרנט או חשמל).

8. הפניה לשיחה חוזרת - קולבק (CallBack).

9. הגדרת קבצי שמע שונים בהתאם לשפה המדוברת.

10. הפניה ישירות לשלוחה בחיוג מקוצר מתוך הנתב.

11. הפניה למספר חיצוני כגון וואטסאפ, טלגרם, רשתות חברתיות וכד'.

12. שליחת SMS מתוך הנתב.

13. ניתוב מותאם אישית (External IVR) בהתאם לפרטי הלקוח במערכת המידע הארגונית.

14. עריכת סקרים שבהם המתקשר עונה על שאלון באמצעות מספרים במקלדת שלו.

 

נתב מתקדם הוא יתרון משמעותי עבור חברות עם כמות שיחות גבוהה. כל מתקשר לארגון יעבור תהליך מיון וסינון תוך כדי המסע שלו בנתב הוירטואלי, על ידי ארגון ויופנה ליעד הרלוונטי אליו. במקום להציף את פקידת הקבלה שלכם בשיחות, השתמשו ב- IVR כדי לכוון כל מתקשר ליעד הרצוי. השיחות מסווגות ביעילות ויטופלות על-ידי המערכת כדי להוזיל עלויות, להגביר את הפונקציונליות ולשפר את שירות הלקוחות.

בחרו את מה שמתאים לכם
קליק ואחד מיועצי התקשורת המנוסים שלנו ידגים ללא עלות כיצד תוכלו לשפר תפוקות עסקיות
מוקד בענן
מוקד בענן
מרכזייה חכמה
מרכזייה חכמה
סלולר לעסקים
סלולר לעסקים

נתב שיחות עסקי - אתם שואלים אנחנו עונים

מהו נתב שיחות עסקי?

מהם היתרונות בנתב שיחות איכותי?

למה כדאי לבחור בנתב של Voicenter?

מה הן התכונות שחשוב לבדוק?