הערכות הארגון לוירוס הקורונה

וירוס הקורונה כבר שלח עשרות אלפי עובדים במשק לתקופה של בידוד, ומעמיד את העסקים באתגר שאפשר להיות מוכן אליו. פתרונות Voicenter מותאמים לעבודה מרוחקת - ממש כאילו המשתמש נמצא במשרד.

הזמן עכשיו במחיר מוזל את שירות "השלוחה הביתית של Voicenter" !

היערכות הארגון לוירוס הקורונה - Voicenter מנגישה למבודדים את סביבת העבודה

וירוס הקורונה מתפשט בעולם, והדרישה לסביבת עבודה בבית העובד הינה הכרח לארגונים רבים. להלן מספר צרכים עיסקיים שפתרונות Voicenter נותנים היום על מנת שארגונכם ידע לתת מענה בשעת הצורך.

הזמן עכשיו במחיר מוזל את שירות "השלוחה הביתית של Voicenter" ! וקבל ליווי וסיוע מרוחק לעובדים בתהליך הרישום וההתקנה.

 

עבודה מהבית בשעת חירום

Voicenter ערוכה לספק את שירותי התקשורת המתקדמים שלה גם בשעת חירום. נגיף הקורונה יכול להפתיע בכל עת, והצורך בבידוד הנחשפים דורש מהארגונים להיערך למצב בו עובדים מעטים או רבים - ידרשו לעבוד מהבית בלבד במשך שבועות רבים.
המבנה המבוזר והייחודי של מערכת Voicenter מאפשר ללקוחותיה להינות ממלוא התכונות העיסקיות המוצעות במשרד - גם באתר מרוחק כמו עמדת העבודה הביתית של העובד, ובכך לשמור על המשכיות עיסקית מלאה ותפקוד מלא של כלל המערכות - על אף הריחוק הגיאוגרפי ובידודו.

לקוחותינו יכולים לבחור בין חלופות שונות, בכולן תכונות המרכזיה והמוקד נשמרות:

  • אספקת מכשיר טלפון לבית העובד - במשלוח מרוכז למשרדי הלקוח או בהפצה ישירות לבתי העובדים.
  • Voicenter SIM - כרטיס סים הנתמך בכל מכשיר סלולאר - שהוא חלק אינטגרלי ממרכזית הארגון, ומאפשר למשתמשים להינות משלל תכונות המרכזיה (קליק2קול, מזהה שיחה, חיוגים מקוצרים, ועוד תכונות רבות נוספות). פתרון ייחודי זה של חברתינו מייתר את הצורך להתבסס על תשתית האינטרנט הביתית.
  • פתרון מבוסס סופטפון שיותקן על מחשב העובד - ויאפשר לו לתקשר ממרכזית הארגון באמצעות כל סט אוזניות (שכמובן נשמח לספק במשלוח מרוכז או לבתי העובדים).


Mobility - זמינות מכל מקום

פתרונות התקשורת של Voicenter מאפשרים למשתמשי המערכת להיות זמינים מכל מקום בארץ או בעולם - ובכל זמן, על מנת להבטיח שהעסק יהיה תמיד זמין ללקוחותיו, לא יפסיד שיחות שירות או מכירה.
הפתרונות של Voicenter זמינים לשימוש בכל מקום, מכל מחשב, או מכל מכשיר סלולארי, באמצעות מגוון רחב של תכונות ייחודיות שהחברה פיתחה לקהל לקוחותיה:

  • ניתוב שיחות מתקדם וגמיש המאפשר ניתוב לכל שלוחה או טלפון בעולם, כולל צלצול במקביל - כך שהעובד יענה איפה שנוח לו ולפי הזמינות שלו.
  • פתרון מאובטח המאפשר עמידה בתקנות, ופתיחת שירותי הטלפוניה או ניהול החשבון - מכתובות IP מורשות בלבד באופן אוטומטי או לא - לפי צרכי הלקוח.
  • הקלטת השיחות וסנכרונן לCRM נשמרת - לא משנה מאיפה מדברים.
  • זיהוי יוצא בשיחות יוצאות - עם מספר הטלפון של הארגון, ולא מנייד פרטי או הנייח הביתי.
  • תמיכה באפליקציות SIP לסמארטפונים (כפתרון ארעי בלבד, איכות השמע והזמינות מוגבלת ואינה מובטחת).

 

BYOD - תביא את המכשיר שלך

Voicenter יודעת להציע את שירותיה המגוונים בכל מכשיר - גם מכשיר הסלולאר או המחשב הנייד או הנייח הביתי הפרטיים של העובד, כך שהארגון יכול לשמור על רציפות עיסקית בסביבה מאובטחת.הפתרון שומר רציפותן של תכונות רבות כמו הקלטת השיחות, עמידה בתקנות, אבטחת המידע, זיהוי שיחות כשיחות מהארגון - ושלל תכונות נוספות - ללא הצורך ברכישת מכשיר נוסף - או בהכרח עבור העובד להיסחב עם מספר מכשירים.

יתרונות השימוש במגמה העולמית של - BYOD - Bring your own device - הבאה את המכשיר "מהבית":

  • חסכון עלויות רכישת חומרה.
  • חסכון בתחזוקה ובלאי של מכשירי הארגון.
  • נוחות העובד - שאינו נדרש להיסחב עם מספר מכשירים לצורך זמינותו בעבודה.
  • פרטיות העובד - המספר האישי שלו לא נחשף ללקוחות החברה.
  • שמירת העסק על המספר שאותו מכירים הלקוחות.

 

שליטה וניהול מרוחקים

שליטה וניהול מרוחקים מאפשרים לארגון לשמור על תפקוד המערכות והתהליכים העסיקים בשלמותם - על אף הפיזור הגיאוגרפי של המשתמשים. הכל במקום אחד.

  • מנהל הרשת או הIT, מנהלי המוקד, המשרד, השירות או המכירות - לכולם השימוש ממשיך להיות פשוט וזהה - גם בעבודה מבוזרת
  • מצב החיבור והרשת של כל שלוחה בארגון, כולל איכות החיבור והקו - מנגישה מידע חשוב לנהלי הרשת ומקלים עליהם את איתור המקור לתקלות ופתרון שלהם באופן מהיר ויעיל בהרבה.
  • האינטגרציות לשלל מערכות המידע הקיימות בVoicenter תמשכנה לתפקד גם במצבי עבודה מרוחקים - כל שהכל ממשיך להיות מתועד והתהליכים העיסקיים ממשיכים כרגיל.
  • הוספה והסרת כתובות IP מתאפשרות בשירות עצמי באופן ידני או אוטומטי - לפי צרכי הלקוח ודרישות אבטחת המידע.
  • המוניטור ממשיך להציג במקום אחד את שלל העובדים המפוזרים בשלל אתרים ברחבי הארץ והעולם.

אז איך מתחברים אלינו, גם מחוץ למשרד? מהמחשב או מהסלולארי.

באמצעות תוכנת הטלפון שלנו (Softphone) וסט אוזניות על גבי המחשב:

1. מוסיפים רישיון שלוחה ביתית בחשבונכם (אנא פנו למחלקת קשרי לקוחות להוספת שירותים).

2. מתקינים את תוכנת הסופטפון שלנו במחשב ראה הסבר ולינק להורדה.

3. מוסיפים את כתובת הIP שלכם ככתובת בטוחה לשימוש במערכותינו (Cpanel->הגדרות->IP מורשה-> "+ הוסף IP"). יש להמתין עד 2 דקות לכתובת הIP להסתנכרן בכלל חומות האש של המערכת. 

לחץ כאן לעמוד בנושא הוספת כתובות IP במרכז התמיכה שלנו.

לבחינת פתרון המאפשר הוספה אוטומטית של הכתובות אוטומטית לחשבונכם - אנא שאלו את נציגינו.  

באמצעות שלוחה סלולרית

1. הזמן מאיתנו כרטיס סים חכם שמהווה חלק אינטגרלי מהמרכזיה.

2. הכנס את הסים למכשיר והמשך לדבר, ממש כאילו העובד במשרד.

זהו.

פתרון בלעדי בחברת Voicenter - המבטיח שכלל השירותים לרבות הקלטת השיחות, סנכרונם לCRM, החיוג בלחיצה, החיוגים המקוצרים, הקפצת המסך ועוד - כולם ימשיכו לעבוד גם בשלוחה הסלולארית, כך שרשת אינטרנט טובה ויציבה בבית העובד - אינה הכרח לצורך הבטחת איכות שמע גבוהה וטובה.

בין עם תבחרו בשלוחת הSoftphone ובין אם תבחרו בכרטיס הסים החכם של Voicenter - ההמשכיות העיסקית תישמר ותהליכי העבודה בחברה לא יפגעו.

בהצלחה, לבריאות, אנחנו כאן לרשותכם.