חייגן אוטומטי

סרגל חייגן

החייגן האוטומטי מאפשר לכם לקצר את המרווחים שבין השיחות היוצאות במוקד הטלפוני - וכך להגביר את תפוקת המחלקה.
באיזור זה מפורטים המדריכים לבניית הקמפיין הבא שלכם, עם הסברים אודות סוגי החייגנים השונים ואופן תפעול מערכת החייגן האוטומטי.

שירות החייגן כרוך בעלות נפרדת, במידה וברצונכם להוסיפו, אנא צרו קשר עם מחלקת התפעול שלנו בטלפון 3023* או במייל backoffice@voicenter.co.il.

 סוגי קמפיינים:

  1. חייגן לנציג: ראשית מחייג לנציג ולאחר מכן מחייג ללקוח. בסוג קמפיין זה המערכת מוציאה שיחות לשלוחות פנויות בצורה אוטומטית, ברגע שנציג עונה, המערכת מתקשרת ללקוח, בהתאם לרשימת המספרים שיובאה עבור הקמפיין. שיטה זו מומלצת כאשר יש צורך לחבר את הלקוחות ישירות לנציג, ללא המתנה.
  2. חייגן חכם (Predictive): ראשית מחייג ללקוח ולאחר מכן מחייג לנציג. תצורת עבודה זו חוסכת לנציג את זמן ההמתנה למענה של הלקוח. בסוג קמפיין זה, המערכת מוציאה שיחות לרשימת מספרי לקוחות באופן אוטומטי ומנתבת אותם לנתב שיחות (דרך הנתב ניתן להפנות את השיחות בצורות שונות) או למעגל המתנה. שיטה זו מומלצת כאשר יש צורך לשווק רעיון או מוצר באמצעות הודעה מוקלטת, בכדי לאפשר ללקוחות בחירה מתוך אפשרויות שונות או במקרים בהם המתנה במעגל המתנה היא האסטרטגיה המתאימה.
    * עבור חייגן חכם, יש להגדיר נתב שיחות לפני יצירת הקמפיין החדש.

טבלת חייגן אוטומטי