לאתר ולשלוף הקלטות שיחה בקלות

הקלטות השיחה של המוקד מאוחסנות בענן וזמינות לשליפה והורדה מהירה כקובץ MP3 - כלי לימודי בהכשרת נציגים, מאפשרות תיעוד עבור 'עסקאות במסמך חסר' ומהוות פתרון בניהול מחלוקות.

איחסון הקלטות

ארכיון השיחות הארגוני מנוהל ונשמר בענן הטלפוניה שלנו לשלושה חודשים (עם אפשרויות הארכה), וכולל גישה ישירה לקבצי השמע מכל מחשב או סמארטפון, בהתאם להרשאות הכניסה בארגון.

• ללא ידע טכני או תפעולי – כל אחד יכול! • ניהול הרשאות ומידור גורמים לא מורשים • הקלטה תמיד זמינה להורדה פיזית למחשב • אינטגרציה למע' המידע (CRM) יוצרת תיוק אוטומטי של ההקלטה לכרטיס הלקוח

איתור ושליפת הקלטות

כל הקלטות השיחה נגישות להאזנה הודות לפעולת המרה של הקבצים לתצורת MP3, המאפשרת הפעלה מכל סוג מחשב או סמארטפון, וחוסכת נפח אחסון אם בוחרים להוריד ולשמור את הקובץ בתיקייה ייעודית במחשב.
הלינק המלא והישיר שדרכו ניתן להגיע להקלטה מתעדכן בממשק הניהול (CPanel) באופן אוטומטי, וניתן לאיתור בחיפוש לפי קריטריונים כמו מספר השלוחה, ימים/שעות, מחלקות ועוד. 

 
לאתר ולשלוף הקלטות שיחה בקלות

כל התכונות

מוקדי שיווק ומכירות

מוקדי שירות ותמיכה

כלים לנציגים

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים