כל הדברים הטובים שעשית במוקד עד היום, יכולת לעשות מצוין.

במקום לשאול 'איך לא עשיתי את זה קודם?' -
עוברים ל Voicenter כבר היום.

הכי טוב להתקשר, פשוט לדבר - 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים



מערכת כל כך גמישה, שכאילו בנינו אותה רק בשבילך

לצרוך את כל שירותי התקשורת ישירות מהמקור - מפתח הטכנולוגיה, מאפשר לך לבחור את מה שמתאים בדיוק לצורך העסקי בכל רגע נתון,
ולקבל שירות גמיש ומדויק לתיפעול מוקד.

הקמה וצמצום שלוחות ומשתמשים בכל זמן שרוצים,

בלי חבילות, בלי הגבלות.

דקות שיחה יוצאות לארץ ולחו"ל במודל לפי צריכה,

בלי חריגות, בלי התחייבויות.

One-Stop-Shop כל השירותים במקום אחד,

בלי מליון חשבונות, בלי דאגות.

מוקדי שיווק ומכירות

המשוואה ברורה: להוציא מקסימום שיחות, להגיע לכמה שיותר לקוחות, במינימום משאבים.
כלים שימושיים להגברת תפוקות מאפשרים לך להגיע למיצוי אופטימלי של משאבי הארגון.

לייצר שיחות אוטומטיות ולהגביר תפוקות

חייגן אוטומטי (Dialer) לרשימת טלפונים מתוך המערכת או מקבצי נתונים, בחיתוך לפי נציג, שעות או סטטוס הלקוח, מאפשר לך לקצר את מרווח זמני ההפסקות בין השיחות ולהגביר את תפוקת הנציגים במוקד.

לבחור את המספר המזוהה לפי הצורך

Caller ID דינאמי מאפשר לך לבחור את מספר הטלפון המזוהה ממנו תצא השיחה, בחלוקה לקידומות מקומיות בארץ ובעולם, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי שלך, משאיר את הארגון מקומי ומרחיב את נגישותך לשווקים חדשים.

ליצור Black-List ארגוני

חסימת שיחות יוצאות ליעדים ומספרים מוגדרים, מייצרת 'רשימה שחורה' מובנית במערכת ומאפשרת עמידה בסטנדרטים רגולטוריים עבור הארגון כולו, ולא עבור מכשיר הטלפון הפיזי בלבד.

זה לא הכל, יש לנו עוד פיצ'רים שיעזרו >>


עוד כלי שיווק ומכירות

מוקדי שירות ותמיכה

חוויית שירות טלפוני יעילה וחיבור הלקוחות שלך לנציגים במוקד בדרך הכי קצרה, ובמינימום זמן המתנה. ממשק Monitor בפרסונליזציה מלאה, מאפשר לך לתת מענה טלפוני איכותי.

לנתב את השיחות הנכנסות בדיוק למקום הנכון

IVR (נתב) דינאמי בהתאמה אישית לימים, שעות או ע"פ זיהוי המתקשר, כולל ניהול מעגלי המתנה חכמים, מגבירים את זמינות הנציגים במוקד וסוללים את הדרך הקצרה ביותר אל הגורם הרלוונטי בארגון.

להקפיץ את כל המידע על הלקוח כבר בצלצול הראשון

הקפצת מסך לצפייה בכרטיס הלקוח והיסטוריית הפניות טרם המענה לשיחה, בקוביית התראה על גבי מסך המחשב, מאפשרת לנציגים לקבל תמונה רוחבית ולספק מענה מדויק, ממוקד ואיכותי. 

לדבר עם הלקוח שלך בדיוק ברגע המתאים

שירות CallBack - כלי עבודה אוטומטי שמייצר שיחה טלפונית באופן מיידי בהקלדת מספר טלפון בכל טופס באתר האינטרנט שלך, מאפשר לך להשתמש במומנטום לקיצור זמני המענה החוזר ללידים וליצור חוויית לקוח מרשימה ואינטראקטיבית.

זה לא הכל, יש לנו עוד פיצ'רים שיעזרו >>

עוד כלים לשירות ותמיכה

כלי ניהול למוקד

במוקד טלמרקטינג בו בעיקר מוציאים שיחות או במוקד שירות עם שיחות נכנסות, מערכת התקשורת חייבת להיות כלי ניהולי 'בשירות האדם'.
ממשק Monitor מנהל תהליכי תקשורת חכמים שעוזרים
לך לדרג סדרי עדיפויות, לשפר את היעילות והנצילות במוקד ולספק חוויית שירות יוצאת דופן.

לנהל את המוקד שלך מכל מקום בזמן אמת

ממשק Monitor בתצוגה ויזואלית ידידותית מעניק לך 'מבט-על' אודות ביצועי הנציגים, אחוזי נטישה ומספר שיחות בהמתנה, ומאפשר לך לתרגם את הידע לפעולות יישומיות שתומכות בהשגת יעדים ותפוקות, תוך איזון הזמינות והמענה הטלפוני בזמן אמת. 

לקבל כל נתון שרוצים בלחיצת כפתור

פילוח נתונים מותאם אישית בחיתוך חודשי, רבעוני או שנתי, עבור כל שלוחה במוקד או בחלוקה למחלקות הארגון, מאפשרים ניהול מערכתי ברמת מאקרו ושליפה של כל המידע מממשק אחד ריכוזי, בקלות ובנוחות.

לתת לאחמ"שים כלי ניהול מעשיים

פיצ'רים מובנים כמו האזנה, לחישה או התפרצות לשיחה מאפשרים לדרגי ניהול-בפועל להדריך, לכוון ולתקן בזמן אמת, למנוע אסקלציות ולהכשיר את הצוות כולו למצוינות.

לאתר ולשלוף הקלטות שיחה בקלות

הקלטות השיחה של המוקד המאוחסנות בענן, זמינות לשליפה והורדה מהירה כקובץ MP3, הן כלי לימודי בהכשרת נציגים, מאפשרות תיעוד עבור 'עסקאות במסמך חסר' ומהוות פתרון בניהול מחלוקות.

לנווט שיחות בחכמה, בלחיצת כפתור

יצירת מעגלי המתנה (Queue) בהתאם לסיווג הלקוח, וניהול מענה הנציגים כולל שיוך בהתאם לקריטריונים כמו רמת ההכשרה או שפת הדיבור, מאפשרים לך התאמה גמישה לצרכים, וניתוב איכותי ומדויק בכל רגע נתון.

זה לא הכל, יש לנו עוד פיצ'רים שיעזרו >>

עוד כלים לניהול המוקד

כלים לנציגים

הנציגים שלך הם 'הקו הראשון' בנקודת המפגש של הארגון והלקוחות שלך. עבורם הכנו את כל הכלים להצלחה.

 

לקבל ולהוציא שיחות מהמחשב השולחני

תוכנת Softphone היא שלוחה ממוחשבת לטלפון המשרדי שלך, שמאפשרת לקבל ולהוציא שיחות ישירות מהתוכנה המותקנת על המחשב, ולשמור על זמינות טלפונית מקסימלית - גם מחוץ לגבולות הגיאוגרפיים של המשרד.

לתת לנציגים שלך כלי עבודה אפקטיביים

עבודה יומיומית באמצעות סרגל נציג מאפשרת לכל הדרגים להתנהל בשקיפות מלאה מול מסך המוניטור, ולמקסם את האפקטיביות בסינכרון נתונים בזמן אמת.

זה לא הכל, פה תמצאו עוד פירוט >>

עוד כלים לנציגים

מסכי עבודה בממשק Monitor

זו רק הצצה למסכי המוניטור, הכנו עוד פירוט מכאן >>

עוד ממשקי מערכת

אינטגרציות למוקדים

חיבור הדדי בין מערכת הטלפוניה של המוקד למערכת ה CRM באמצעות כלי API פשוטים יוצר תהליכי עבודה אוטומטיים והרמוניים,
ומאפשר לך לעבוד. פשוט. נכון.

Click to Call

חיוג ישיר מכל דף אינטרנט או מערכת CRM בקליק אחד פשוט, מצמצם טעויות הקלדה, מקצר תהליכי עבודה ומאפשר לחייג ישירות ממסך המחשב, בקלות ובנוחות.

ניתוב שיחה מונחה לקוח

הגדרות ניתוב שיחה נכנסת על-פי מאפייני הלקוח מאפשרות לך להשמיע מסר שיווקי ייעודי בזמן ההמתנה למענה,  ולהפנות את השיחה למענה אנושי אופטימלי בהתאמה-ללקוח, בלי לחיצה על מקשים ובאופן אוטומטי.

פירוט שיחות ל- CRM

עידכון פירוט השיחות המלא והקלטות השיחות ישירות לכרטיס הלקוח במערכת ניהול הלקוחות (CRM), מאפשר זמינות כל המידע הטלפוני במרוכז במקום אחד, מקצר תהליכים ויוצר אוטומציה לתיעוד השיחה במערכת.

הקפצת מסך

שיחה נכנסת למוקד מאתרת את כרטיס הלקוח במערכת ה-CRM, מקפיצה אל המסך את כל הפרטים והיסטוריית הקשר עם הלקוח עוד לפני המענה לשיחה, ומאפשרת לנציגים שלך לתת מענה אישי, איכותי ומדויק.

מתקשרים, מתייעצים, מדברים | 3023* | ואפשר כמובן להשאיר פרטים