הקלטות מערכת

היכרות

סרגל הקלטות

הקלטות מערכת הן קבצי הקול הניתנים לשימוש בנתבי השיחות, בתאים הקוליים ובכל מקום בו השימוש הוא לא לצורך מוזיקת המתנה.

פירוט העמודות ברשימת הקלטות המערכת:

מזהה מזהה ייחודי של ההקלטה. במקרה של בעיה עם הקלטה מסוימת, יש לתת את שם ההקלטה לנציג התמיכה
שם משתמש המשתמש אליו משוייכת ההקלטה
שם הקלטה שם קובץ ההקלטה. ניתן לשנות שם זה לכל שם בכדי לאפשר ניהול נוח של ההקלטות
תאריך הוספה התאריך בו הועלתה ההקלטה
נגן לחיצה על סמל PLAY תפתח נגן אשר באמצעותו ניתן להאזין להקלטה. קבצים לא נתמכים יופיע עם סימן אפור מסומן בקו אלכסוני

טבלת הקלטות שיחה

הוספת קובץ הקלטה

1. לחצו על הכפתור "+" לצד הכותרת רשימת הקלטות מערכת.

רשימת הקלטות מערכת Plus

2. בחרו משתמש אליו תהיה משויכת ההקלטה.

3. לחצו על Choose File לאיתור הקובץ במחשב.

4. סמנו את הקובץ הנבחר ולחצו על "פתח או Open" (בהתאם לשפת מערכת ההפעלה).

5. לחצו על שמור להעלאת קובץ ההקלטה.

הוספת הקלטה חדשה

6. לאחר הוספת ההקלטה למערכת, ניתן להשתמש בה בנתב השיחות, בתאים הקוליים ובכל מקום במערכת בו ישנה אפשרות להשתמש בקובץ קול מותאם אישית.

פורמט הקלטה

כאשר מעלים קובץ הקלטה, ישנה חשיבות לפורמט ההקלטה. פורמט ההקלטה יקבע את איכות ההקלטה אשר תושמע ללקוחות.

להלן פירוט הפורמט האידיאלי לקובץ הקלטה:

  • קידוד: PCM S16 LE (s16l) - WAV
  • ערוצים: Mono
  • תדירות דגימה: 8000Hz
  • עומק סיביות: 16bit

ביצוע הקלטה ושמירתה בפורמט המתאים:

1. יש להשתמש במחשב שולחני או נייד עם מיקרופון.

2. הורידו את התוכנה Audacity מכאן.

3. לאחר ההורדה התקינו את התוכנה ופתחו אותה (אין צורך לשנות הגדרות במהלך ההתקנה).

4. בסרגל הכלים, לצד האייקון של המיקרופון, וודאו כי המיקרופון הנבחר הוא המיקרופון בו הנכם משתמשים.

ווידוא מיקרופון

5. לתחילת הקלטה, לחצו על כפתור ההקלטה (עיגול אדום) או על האות "R" במקלדת.

6. לסיום ההקלטה לחצו על כפתור העצירה (ריבוע).

הקלטה ועצירה

7. לייצוא (שמירת) ההקלטה לקובץ, לחצו על File > Export Audio או על Ctrl+Shift+E.

ייצוא קובץ

8. בחלון אשר נפתח, לצד "שמור כסוג/Save as type", בחרו WAV 16-bit PCM.

סוג קובץ

9. בחרו את שם הקובץ לצד "שם הקובץ/File name".

10. בחרו את המיקום לשמירת הקובץ במחשב.

11. לחצו על Save לשמירה.

בחירת שם ומיקום ההקלטה

12. את הקובץ שנוצר כעת ניתן להעלות להקלטות המערכת בממשק הניהול של המרכזייה על פי ההוראות ב-"הוספת קובץ הקלטה".

חשוב: במידה ומבצעים הקלטה נוספת מבלי למחוק את ההקלטה הקיימת, יווצר ערוץ הקלטה חדש.

טיפ: אין צורך לחשוש מטעויות במהלך ההקלטה, בסיום ההקלטה ניתן להסיר קטעים לא רלוונטיים על ידי סימון החלקים הלא נחוצים ומחיקתם באמצעות לחיצה על סמל המספריים או על Ctrl+X במקלדת.

הוספת הקלטה דרך שלוחה

שימו לב: הוספת הקלטה דרך שלוחה יכולה להתבצע רק לאחר התקנת השלוחות.

1. חייגו למספר 665 מכל שלוחה של Voicenter.

2. המתינו להוראה באנגלית המנחה לבצע את ההקלטה.

3. בצעו את ההקלטה ובסיומה לחץ על סולמית (#).

4. ההקלטה תושמע לביקורת וינתנו האפשרויות הבאות: 1 לשמירה2 לביצוע הקלטה חוזרת או 3 ליציאה ללא שמירה.

5. לאחר ביצוע שמירה, ההקלטה תופיע באופן אוטומטי ברשימת ההקלטות.

הוספת הקלטה מכל טלפון

שימו לב: בכדי להוסיף הקלטה מכל טלפון, יש להוסיף את מספר הטלפון ממנו מבצעים את ההקלטה לרשימת המספרים המורשים.

1. חייגו למספר 073-2248222.

2. בחרו באפשרות 5 בתפריט.

3. בצעו את ההקלטה ולחץ על סולמית (#) לסיום.

4. ההקלטה תושמע לביקורת וינתנו האפשרויות הבאות: 1 לשמירה2 לביצוע הקלטה חוזרת או 3 ליציאה ללא שמירה.

5. לאחר ביצוע שמירה, ההקלטה תופיע באופן אוטומטי ברשימת ההקלטות.

הסרת הקלטות

1. סמנו ב- V את ההקלטות להסרה.

2. לחצו על מחק בראש הטבלה למחיקת ההקלטות הנבחרות.

3. לאחר המחיקה, ההקלטות יופיעו בסל המחזור.

מחיקת הקלטה